2013. január 27., vasárnap

1 éjszaka a fiúknál.

Sziasztok nagyon köszönöm hogy már nézitek a blogomat remélem hogy nem unalmas és jó lett eddig. 2 megtekintés után jön a kövi.! Addig is jó olvasást....
Kíra


*Lau szemszöge*

Amikor  megláttam Niall-t csak néztem nagyon helyes volt.
Leültünk a kanapéra és én csak Niall-t néztem amikor ő rám pillantott én le és elpirultam.
Nem hittem el hogy ez velem történni meg hogy Niall Horan-nal fogok találkozni. Akkor kapcsoltam amikor éreztem hogy valaki mellém ül Niall volt az.
-Szia.Hogy hívnak?-Niall
-Szia. Laura de csak hívj Lau-nak.-Én
-Rendben,Hány éves vagy?-Niall
-16.-én
-Uhha nem néztem volna ki belőlled hogy 26 vagy.-Niall
-Hát igen sokan mondták már.-én
És igy tovább beszélgettünk Niall-el.:)

*Kíra szemszöge*

-Mit csináljunk?-Niall
-ÜVEGEZZÜNK.!-Liam
Mindenki beleegyezett.
-Ki pörget?-én
-Majd én.- Niall
-Áhááá Harry.!-Niall
-Felesz vagy mersz?-Niall
- Merek.-Harry
- Oks.Akkor adj Kírának egy arcra puszit.-Niall
Harry rám nézett hogy megcsinálja egy én meg csak bólogattam nagyon halványan hogy a többiek ne vegyék észre. Harry csak közelített és adott egy puszit az arcomra éreztem hogy nagyon elpirulok.
-Komisz kis manó vagy Niall.-én
-Naaanaaa nem vagyok az na jó néha.-Niall.
És ment így tovább az üvegezés 10 óráig utána Harry-vel fel álltunk és felmentünk a szobájába
leültem az ágyra és mellém Harry.
-Amúgy csak azért jöttem fel mert beszélni akarok veled.
-Okés és mit akartál mondani?
-Hát azt hogy amikor belém jöttél éreztem valamit irántad nagyon különleges vagy és ez nekem tetszik. -Harry.
Én csak ültem az ágyon és bámultam Harry-t
- Én is éreztem valamit iránta de ez túl gyors még alszok rá egyet.-én
-Rendben. mondta Harry kissé szomorúan.
Oda hajoltam hozzá és adtam az arcára egy puszit.!
Csak nevetett egyet.
- Holnap nincs kedved eljönni sétálni?-Harry
-De van.-én
-Fuuu hány óra van?-én
-Őőőő 11 mért.?-Harry
-Úristen de elment az idő hogy megyek haza?-én
-Hát itt maradhattok-Harry
-Biztos?-én
-Persze.-Harry
-Rendbe.Ha nem lenne baj akkor lezuhanyoznék.-én
-De hogy nem baj.-Harry
Bementem a fürdőbe és lezuhanyoztam utána meg rájöttem hogy nincsen  semmi ruhám bent.
Épp kinyitottam az ajtót hogy megnézzem Harry ott van e és igen ott volt.
Harry van valami ruha amit fel tudnék venni?-én
-Őőő hát csak felső van az jó?-Harry
-Hát ha nincs más akkor az jó.-én
Harry odaadta felvettem és kimentem.! 
Lementünk a többiekhez éppen csak hogy leértem megakadtak a szemeim hogy amit látok az igaz -e Niall és Lau a fotelba csókolóztak.!
-Uhha ne itt csináljátok a nyálcseréteket.-én
-Nyajj de nyaffffi valaki,nevetett Niall aztán megfogta Lau-t és felmentek a szobába.
-Na ez jó csak mi ketten vagyunk lent.-én
-Hát igen azt nem tudom hogy hol vannak a többiek de biztos már lefeküdtek.!-Harry
- Szerintem mi  is menjünk.-én
-Ja az jó lenne mert már álmos vagyok.-Harry
Amikor felérünk az emeletre ránéztem Harry-re és megkérdeztem.
-Hol fogok aludni?.én
-Őőőő hát sajnos a vendégszoba tele van így hát csak nálam tudsz aludni.-Harry
Amikor ezt kimondta nagyon nagy melegség töltött el engem hogy egy sztárral fogok egy ágyban aludni omg.!:)
-Őőő okés rendeben.
Bementünk a szobába és lefeküdtünk beszélgettünk még egy kicsit utána mind a kettőnket elnyomott az álom.




















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése