2013. január 28., hétfő

Egy hülye álom és helyébe egy csodálatos kérdés.!

Szasztok.! Meghoztam az új részt remélem tetszeni fog, ja és nem biztos hogy gyorsan tudom majd a kövi részt hozni mert nem tudok a géphez jönni sajnos.:( de mindent megteszek hogy jöjjön minél hamarabb a kövi rész.! Jó olvasást...5 megtekintés után jön a kövi rész.
Kira xx



Reggel fel keltem vagy is nem is mondom azt hogy reggel mert már olyan 1 óra volt,Meg fordultam és nem láttam mellettem Harry-t kiszálltam az ágyból és felöltöztem és lementem. Hirtelen ott helyben el ájultam volna amit láttam. Harry egy 19 éves csajjal csókolózott.
-Harry mi a franc folyik itt.?-én
-Óooo szia Kíra-Harry
- Ez ki.?oO-én
-Hát a barátnőm ki lenne más.?-Harry
Amikor Harry ezt kimondta akkor én csak úgy szaladtam ki sírva a házból és már csak annyit éreztem hogy valami nagy csattan az oldalamon.
*felébredtem*
-Jó reggelt.-Harry
-Uhhh Jó reggelt-én
-Mi a baj.?-Harry
-Rosszat álmodtam.-én
-Elmondod hogy mit.?-Harry
Elmeséltem Harrry-nek amit álmodtam és így szólt.:
-Jaj édes tudod jól hogy nem csalnálak meg meg ez a nem is fog meg történni soha ígérem.-Harry
-Hmmm...:) Remélem.-én
-Ma mi jót terveztél.?-én
-Hát a srácokkal fel fogunk lépni egy házibuliban ma 3-kór,szóval nekem készülődni kell.-Harry
-Az de jó. Elmehetek én is.-?
-Persze nagyon ürülnék neki.-Harry
-Amúgy hány óra van?.-Én
-Őőőő 2.-Harry
- Uhhh akkor én is készülődök.-én
Bementem a fürdőbe Harry lent ment be a füribe öltözni és ezt vettem fel.:


Amikor ész lettem már csak rám vártak.
-Mehetünk.?-Zayn
-Igen.-Mondtuk egyszerre.
Beültünk a kocsiba és mentünk.!

*buli helyszíne*

-Megjöttünk.-Liam,Zayn
Kiszálltunk a kocsiból és majdnem mindenki lerohant minket aláírást kértek a fiúktól meg képeket.
Amikor nagyjából ki szabadultunk a tömegből felmentek a színpadra a srácok és elkezdtek énekelni.....
-Na maradunk még egy kicsit.?-mondta Zayn amikkor lejöttek a színpadról.
-Aham,de nem láttátok Harryt.?-én
(kicsit már be voltunk csiccsentve)
-Nem akkor lejöttünk csak futott el mind a szélvész fel az emeletre.-Niall
-Okéss. Köszi Niall-én
Felmentem én is és körülnéztem minden szobába amikor az utolsót is kinyitottam megállt a lélegzetem és könnybe lábadt a szemem. Harry egy csajjal volt fent a szobába és beszélgettek a csaj épp átölelte amikor benyitottam.
-Mi a szent szarrr, még te mondod nekem hogy nem csalnál meg.?-én
- Kíra ezt nem az aminek látszik.-Harry
-Akkor minek.?-én
- Hát ő má....-Harry
-Tudod mit inkább maradj itt és csinálj amit akarsz engem már nem érdekel.-én
Kimentem és becsaptam az ajtót Harry szaladt utánam.
-Állj meg Kíra kérlek.-Harry
-Hagy békén Harry azt mondtad hogy nem csalnál meg és erre mit csinálsz fent a szobába.?-én
-De ez nem az aminek látszik ő a volt ba....-Folytatta volna Harry e félbeszakítottam.
-Harry kérlek ne mentegetőzz, ha akarsz még valamit tőlem és szeretsz igazán akkor azt be is kéne bizonyítani de nem így hogy egy másik lánnyal akarsz le feküdni.-én
Harry elfordult és azzal a lendülettel be is ment a házba ahol a buli ment.
-Na tessék és csak faképnél hagy köszz szépen Harry Styles.-én
Haza mentem és be kapcsoltam a Tv-t épp a híradó ment és pont elakartam kapcsolni amikor Harry megjelent a Tv-be. (bulihelyszínén)
- Szeretnék itt élő adásban egy gyönyörű lánynak az mondani hogy életem végéig szeretni fogom és nem fogom cserben hagyni.-Harry
Én csak néztem tátott szájjal.!Amikor vége lett akkor benyitottak a többiek de Harry sehol nem volt.
-Láttad.?-Lau
-Igennn.-én (mosolyogtam)
-Akor ideje élőben is elmondani Harrry.-Liam kiordibált az utcára.
És akkor belépett Harry és letérdelt elém és elődúzott egy piros dobozkát nagyon meg rémültem elöszőr.
-Kíra lennél a feleségem.-Harry
Én csak néztem a két szemébe és letérdeltem hozzá.
-IGENN és Igen és igen és igen csak úgy csattogtak a csókok.
-Remélem nem haragszól már.-Harry
-De hogy is rád soha nem lehet haragudni.-én
*ásítottam*
-Szerintem menjünk aludni.-Harry
-Igen szerintem is-én
Felmentünk a szobába és elnyomott egyből minket az álom.!














































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése