2013. január 27., vasárnap

Boldogan vs új barát

Sziasztok elsőnek is köszönöm hogy nézitek a blogomat nagyon jó esik. Jó olvasást...
3 megtekintés és jön a következő.:) 
Kíra xx



Reggel arra keltem hogy valaki szuszog mögöttem hátranéztem és Harry volt ott.!
Én csak néztem ahogy alszik.!
- Jó reggelt.!-jött be a szobába Zayn
-Zaynnn mi van hogy kora reggel már így kell ránk törni?-Harry
Én csak nevettem a földöm mert ugyan is amikor Zayn bejött  nyomtam egy hátast a földre.:)
-Oookéé bocsi a zavarásért.!-Zayn
-Hahj szerinted milyen majdnem minden nap erre kelni?-Harry
-Boooorzalom.-én
-Amugy Jó reggelt.-én
- Jó reggelt.Akkor ma elmegyünk sétálni erre arra.?-Harry
- Persze.!-én
-Csak az a baj hogy nem tudom mit vegyek fel.-én
-Uhhh várj csak Eleanor hagyott Lou-nál ruhát azt elkérjük töle okés.?-Harry
Amikor Harry kiment úgy éreztem hogy Magyarország egy nagyon kicsit hiányzik de nem a volt életem mert az egy cseppet sem hiányzik.!
-Itt vagyok.-Harry
-Ooookés.-én
Odaadta a ruhát és mentem fel venni.
Ez a ruhám:
Jöttem ki a fürdőböl és Harryt láttam meg felső nélkül a kidolgozott hasát és csak néztem.!
Akkor kapcsoltam amikor Harry megfogta a vállam és közelített.
-Ájjj Harry nee tudod jól hogy ez még Gyors.!-én
-Ooo bocsi nagyon sajnálom.-Harry
- Semmi baj.-én
-Na kész vagy?.-Harry
-igen.-én
-Mentünk volna le de megcsörrent a telefonom az volt kiírva hogy Apa megint.!
-Vedd fel szerintem.-Harry
-Nagy levegőt vettem és felvetem.!
-Igen.-én
-Istenem végre hogy felvetted hol a szent szarban vagy.-Apa
-Apa én már nem Magyarországon vagyok hanem L.... mondtam volna de utánna belegondoltam abba ha elmondom egyből idejönnek és megkeresnek és elvisznek magukkal.
-mi csoda nem Magyarországon vagy akkor hol.?-apa
-Amerikába, na de megyek mert sietek.-én
*kinyomtam*
-Huhh ez nagyon meleg volt.-én
-Hát az de nem értem mért nem mondtam el neki hogy  hogy vagy.-Harry
-Mert akkor tuti hogy idejönnének és elvinnének magukkal de én nem akarok innen már elmenni.-én
-Jaj nyugi nem fogom engedni.-Harry
És Harry átölelt annyira jólesett hogy azt nem lehet szóban elmondani.
-Amikor elengedtünk egymást egymás szemében akadtunk meg és egyre közelebb kerültünk egymáshoz végül megtörtént Meg csókolt nagyon élveztem e utána rájöttem hogy mit csinálok.?
-Ájjjjjj Harrry...tudod jól hogy nem kellett volna ezt.!
-Hmmm Jól van.-
És csak nézett szomorúan maga elé fel állt és kiment a szobából.
-Hogy lehetek ilyen hülye.-mondtam magamban. Tudom jól hogy többet érzek barátságnál közte és köztem. Fel álltam és utána mentem pont elértem megfordítottam és megcsókoltam visszacsókolt nagyon jó érzés terített el.!
-Ezt mért kaptam.-Harry
-Hát tudod azt jól-én
-Igen tudom de tőled akarok hallani.-Harry
-SZERETLEK.-én
-Énis.-Harry
Tudom hogy már nem késő mert a találkozásunk óta eltelt 3 hét.!
-Na akkor most menjünk sétálni vagy ne...?-Harry
-Nekem tök mindegy te akarsz menni.?-én
-Hát nem nagyon.-Harry
-Akkor mit csináljunk..-? én
-Hát szerintem ugyan arra gondolunk.-Harry
-Ühümm....-én
Harry felemelt és bementünk a szobába ,letett az ágyra és gyengéden elkezdte a nyakamat csókolgatni végül meg próbálta levenni a felsőmet és én engedtem had csinálta azt amit akar  már én is levettem a felsőjét Harry már a nadrágomat akarta levenni és azt is engedtem utána már azt vettem észre hogy nincs rajtunk semmi....hát innen már nem részletezem szerintem tudjátok  hogy itt mi volt.!!
*másnap*
Olyan 7-kor már mind a ketten fent voltunk.
-Jó reggelt.-én
-Jó reggelt szépség megcsókolt.-H
- Ma mit csináljunk.?-én
-Hát nem tudom.-H
-Megnézzük a srácokat.?-én
-Aham.-H
Lementünk és persze mint mindig Niall és Lau nyálcserélőset játszottak...
-Jó reggelt.!- szóltak egyszerre
-Nektek is- Szóltunk egyszerre Harry-vel.
- Áhhh Harry mi történt este nálatok.?- Lou
- Őőőő mért kérdezed.?-én
-Hát mert Harry elfelejtette mondani hogy túl vékonyak a falak.!-Lou
Erre és csak egy nagyot nevettem és utána lehuppantam Lou mellé és megütöttem a vállát közbe meg azt mondtam neki:
-Hát akkor Lou tudod hogy mi történt nekünk már nem kell magyarázkodni.-én
-Áhhhá most meg vagytok muháhhááá Harry gratulálok.-Liam
-Liam Köszönöm szépen.-Harry
- Bolondok.-én
-Köszi Drágám.-Harra
-Juj tudod jól hogy te nem vagy az.-én
-Igen tudom.-Harry
Odajött hozzám és meg csókolt.!
-Kicsim ma elmegyek futni egyet.-én
-Rendben nem is tudtam hogy futsz.-Harry
-Igen tudom nemrég kezdtem el.-én
-Mikor mész.?-Harry
-Most.-én
Felálltam felmentem a szobába és felvettem egy normális edzőruhát.
Lementem elköszöntem tőlük Harry-nek a csókot adtam.
Amikor kiléptem az ajtók megcsapott a Londoni levegő nagyon jól esett.
Gondolom elmegyek a parkba és ott futok így hát le is értem amikor kanyarodtam volna le nekimentem egy csajnak.
-Oooo bocsi nem figyeltem.-én
-Semmi baj..-Lány
-Mi a neved.?-lány
-Kíra neked.?-én
-Hanna.-Lány
-Hány éves vagy.?-én
-17 te.?-Hanna
-16.-én
- nem jössz futni velem.?-én
-De szívesen.-Hanna.









































2 megjegyzés: