2013. január 27., vasárnap

Sok minden egy nap.:)

Sziasztok.! Meghoztam az új részt.!Remélem tetszik 4 megtekintés és jön a kövi.!:)



Hannával nagyon jó volt futni sokat beszélgettünk de sajnos mennie kellett mert otthon a szülei keresték már.! Úgy döntöttem Hazamegyek amikor majdnem odaértem a házhoz megláttam hogy Harry és egy csaj jön kifelé és megöleli és puszit ad neki.Nagyon rosszul éreztem magam annyira fájt ezt végignézni gondoltam oda megyek mintha nem láttam volna semmit.
Hmmm-m-m-h-m közbe dúdoltam és elmentem Harry mellett mintha nem is lett volna ott.
-Na megyek örülök hogy újra láthattalak,Szia- Harry mondta az idegen lánynak.
-Héjj Kíra hallod.-Harry
-Mi van?- szóltam hozzá flegmán
-Mi a baj.?-Harry
-Ááá semmi azon kívül hogy már el megyek itthonról és egy másik csaj van a házban.
-De Henike a u......mondta volna de én félbeszakítottam.
-Ó hogy már becézed is.? Harry nem kell magyarázkodnod láttam amit láttam...-én
leszaladtam de senki sem volt ott ezért kimentem az utcára és szellőztetem a fejemet hogy vajon mit akart mondani Herry még azt sem engedtem meg neki hogy elmondja mekkora egy barom volna már megint, de láttam amit láttam szóval nem hiszem hogy egész véletlen  volt.
Amikor már kiszellőztettem a fejem úgy gondoltam hogy visszamegyek és Tv-t nézek.

*otthon*

Még mindig nincsen senki itthon csak én meg Harry de Harry a szobájában van gondolom.
Le ültem a kanapéra és be kapcsoltam a Tv-t a híradó ment és pont ittam egyet amikor meg hallottam hogy mit mondanak a Tv-ben " Az One Direction szépfiúja megint becsajozott?"
Akkorát köptem hogy a Tv is olyan lett.
-Mért vagyok benne a Tv-ben.?-én
-Harryyyyy-én
-Igen mi az kicsim?.-Harry
-Mért vagyok benne a Tv-ben.?-én
-Mi hogy mikor.?-Harry
-Most az előbb ment hogy "Az One Direction szépfiúja becsajozott"-én
-Hát de ez igaz mert téged cserkésztelek be.-Harry
-Igen, de én még haragszok rád Harry.-én
-Hmmmm...-Harry
Odaült hozzám és úgy megcsókolt ahogy még soha.!
-Most már elmondhatom hogy Henike kicsoda.?-Harry
-Mond.!-én
-Az unoka tesom és 13 éves.! Tudod jól hogy soha nem csalnálak meg csak téged szeretlek.!-Harry
-Jaj Harry nagyon sajnálom én nem tudtam a sírás szélénél voltam.-én
- Igen ezt nem tudhattad de Semmi baj.:)-Harry
-Most átöltözök-én
-Rendben.-Harry
Harry fel állt és felemelt engem és felvitt a szobába nem tudom hogy mit akar csinálni de nagyon sietett szóval.Bementünk a szobába és letett az ágyra és elkezdte csókolgatni a nyakamat én csak hagytam amikor már a ruhák is lekerültek rollunk csak fehérnemü volt rajtam és Harry azt is leakarta szedni de nem engedtem.
-Harry most ne...!-én
-Mért.?-Harry
-Mert most nincsen semmire kedvem kifáradtam.-én
-Rendben,de akkor este.-Harry
-Jól van.-én
Felöltöztem egy normális szerelésbe:
Amikor kész lettem lementem és láttam hogy a többiek is ott vannak.
-Sziasztok.-én
-Szia.-Niall és Lau mondta egyszerre.

*Niall szemszöge*

Az elmúlt éjszaka volt a legjobb az életemben nagyon jó éreztük magunkat Lau-val valahogy nagyon közel kerültünk egymáshoz és tudom hogy ő a tökéletes számomra.
-Édes mit csináljunk ma.?-Lau
-Nem tudom.!-Niall
-Srácok mi lenne ha ma elmennénk bulizni.?-Liam
-Mindenki belegyezett.
-Mikor induljunk.?-Kíra
-Hát olyan 7-kor.?!-Liam
-Okés most hány óra van.?-Lau
- 5.-Liam

*Kíra szemszöge*

-Uhh akkor én indulok is készülődni.-én
-Okés én is megyek.-Lau
Amikor felértünk a szobába amúgy már itt lakom a srácoknál kerestünk ruhát és ezt vettem fel:


Ezt meg Lau:



Elmentem fürdeni és minden apróságot megcsináltam amikkor kész lettem megvártam Lau-tt és mentünk le.
-Gyönyörű vagy-Harry
-Köszönöm.-én
Harry felemelt a levegőbe és megpörgetett.
-Megyünk.?-Liam
-Mért már 7 óra.?oO-én
-Igen.:)-Liam
-Oooo akkor menjünk.-én

*buli helyszíne*

Nagyon hangos volt a zene így hát alig hallottunk valamit egymás szavából.Egész végig Harry-vel voltam és táncoltunk nem engedtük el egymást és csak táncoltunk. Nagyon fájt a fejem ezért úgy döntöttem kimegyek a csajokkal a levegőre de Harry-t is hívtam de ő nem akart jönni nem tudom mi volt a baja mi kimenetünk a csajokkal és beszélgettünk egy idegen psi odajött hozzának és elkezdt simogatni Lau-t.
-Héj te ki vagy.?-Lau
-Ssss bébi még meg hallják. -Idegen
-Hagyjad békén a barátnőmet te paraszt.-Niall amikor már kijött.
-És ha nem  mi lesz.?-Idegen
-Talán ez *be húzott neki*-Niall
-Huhhh ez tényleg Niall.?-én
-Lau jól vagy nem bántott.?-Niall
-Nem vagyis majdnem de utána jöttél te.-Lau
És megcsókolták egymást.
- Ühümm...Hali én is itt vagyok.!-én
-Oooo te kis nyaffi.-Niall
- Blööö.:P-én
-Szerintem itt az ideje menni nem.?-Zayn
-De szerintem is.-Niall
Amikor a kocsiba beszéltünk Harry nem szólt hozzám egy szót sem és amikor kiszálltunk csak úgy rohant be a házba és fel a szobájába nem tudom mi történt vele.Leültem a fotelbe és csak gondolkoztam mi lehet a baja mindeni körém gyűlt és mosolyogtak
-Min mosolyogtok ennyire.?
Egy kis utat törtek és Harry-t láttam ahogy jön felém.
Letérdelt elém és azt mondta.:
-Kíra leszel hivatalosan is a barátnőm.?-Harry
-Úristen. IGENNNN.!:)
Nyakába ugrottam és csak sírtam.:) És utána egy gyűrűt is adott nagyon szép volt.:


-Köszönöm.-én
Szívesen.Neked mindent.-Harry
Megcsókoltam.
-Na szerintem menjünk aludni.-Liam
-Igen szerintem is.-Harry
Felértünk a szobába és  Harry egyből leterített mert amit megígértem ni azt nem felejtette el
egyre gyorsabban szállingóztak le a ruhák rollunk márt csak azt vettem észre hogy Harry az utolsó darabot is leveszi rólam. És az éjszakánk nagyon jól telt el.!
















































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése