2013. január 27., vasárnap

Randi.?! és találkozás a többiekkel.!

Sziasztok.! Remélem tetszik a blogom ez az első blogom szóval ha valami hibát észrevesztek vagy valami csak szóljatok.:) Ja és Komizzatok.
1 ,megtekintés után jön a kövi.!Hát ez egy kicsit hosszú lett.


-Hogy?
-Mi?
-Harry?
-Milyen Harry?
- Lau igen Harry És Harry Styles az 1D-ből elhívott találkozni.!.én
-Omg.! Te kis szerencsés.-Lau
-Na de Lau én most készülődök te addig idd meg a teádat.-én
Elmentem le zuhanyozni és fogat mosni meg stb.. fontos dolgokat.!
ezt vettem fel:
Felvettem a ruhámat és kivasaltam a hajam nem mondanám hogy könnyű volt azt a hosszú hajamat kivasalni ezért szóltam Launak hogy tud e segíteni.
-Lau tudsz segíteni?-én
-Persze,miben?-Lau
-Hát ki kéne vasalni hátul a hajam.-én
-Okés. Úristen Kíra hogy bírsz evvel a Hosszú hajaddal?-Lau
-Hát nem könnyen főleg ilyenkor.-én
Végre kész lett a hajam, pont kopogtak Lau nyitott ajtót.
*Lau szemszöge*

Kinyitottam az ajtót és megláttam Harry-t alig tudtam meg szólalni.
-Sziaaaa.Kíra mindjárt kész van.-én
-Sziaa-a. Okés rendben amúgy te ki vagy ha szabad kérdeznem?-Harry
-Oooo de dilis vagyok.-én
-A nevem:Laura de csak hívj Launak nemrég ismerkedtünk meg Kírával.!-én
Pont jött Kíra és csodálatosan nézett ki nagyon csinos volt.!
*Harry szemszöge*

Amikor láttam hogy jön Kíra elált a lélegzetem és csak akkor kapcsoltam amikor meg szólított.
-Szia Harry.-Kíra
-Szi-Szia.-én
-Szép vagy.!-én
-Köszönöm.-Kíra
Azóta érzek valamit Kíra iránt amióta nekimentünk egymásnak. Valami van benne olyan jó amit eddig más lányban  nem láttam meg.

*Kíra szemszöge*

Beültünk a kocsiba és mentünk oda ahova Harry akart vinni. Belegondoltam hogy az a srác akit az x-factor óta Imádok most itt ül mellettem és kocsikázok vele. Elnevettem magam és Harry megszólított.

-Mi olyan vicces.?-Harry
-Hát csak bele gondoltam abba hogy az a fiú akit az x factor óta nézek most itt  ül mellettem és kocsikázok vele.
-Oooo de aranyos vagy.-Harry
Ettől elpirultam.
- Meg jöttünk- Kiáltotta fel Harry.
Kiszálltunk a kocsiból és csak úgy rohantak oda a rajongók. Harry adott néhány autó grammot és utána mentünk is be a kajáldába.Helyet foglaltunk és Harry megszólalt.
- Figyi amióta belém jöttél azóta nagyon megtet.....-mondta volna tovább de nem tudta mert megcsörrent a telefonom. One Direction - kiss you volt a csengőhangom Harry csak nevetett egyet.Láttam hogy a telon az volt kiírva hogy apa én csak kinyomtam és figyeltem tovább Harry-t.
-Mért nem vetted fel Apudat.?-Harry
-Mert nem tudják hogy itt vagyok elszöktem otthonról mert én már nem tudok ott élni mindenért én vagyok csesztetve csak töllem vesznek el mindent és a húgom is mindig beköp vagy miatta kapok ki rengeteget sírtam és úgy gondoltam hogy elmegyek és hát idejöttem Londonba.-én.
-Úristen remélem hogy nem bántottak.-Harry
-Hát előfordult már.-én
Harry csak nézett egyet.
-Hát akkor inkább hagyjuk ezt a témát. Amúgy van kedved ma átjönni hogy a többieket is megismerd?-Harry
-Igen  van ki nem hagynám,és elhozhatom Lau-t is?-én
-Persze nyugodtan.-Harry
 Amikor megettük a kaját Harry gyorsan hazavitt és szóltam Launak.
-Lau,Lau..-én
-Szia Kíra mi az.?-Lau
-Na kijön velem az One Direction házba.?-én
-Áááááá úristen valóra fog válni az álmom ezt nem hiszem el.!-Lau
-Jó-jó na de siess mert Harry kint vár ránk.-én
Lau ruhája: 

Közbe én is gyorsan átöltöztem.:


Olyan 8 óra volt és már az One Direction háznál voltunk.
-Juj istenem ezt nem hiszem el ha meg látom NIall nem fogok tudni beszélni.-Mondta Lau elég hangosan.
-Jaj te.-én
-Gyertek.-Harry
Amikor bementünk megláttam a srácokat és alig hittem a szememnek.
Lou egy répát evett a kanapén.Zayn egy kanalat nyom Liam arcába.
És Niall evett. xd Harry egy nagyot köhögött és mindenki felállt vigyáz állásba.
Én csak nevettem egyet.
-Sziasztok.-mondtuk egyszerre Lau-val.
-Sziasztok csajok.-mondták egyszerre.
Bemutatkoztunk mindenkinek és leültünk a kanapéra.





































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése