2013. január 27., vasárnap

London, és az első találkozás.!:)

Amikor leszálltam a repülőről  nem is hiányzott Magyarország. Megkaptam minden bőröndömet elkezdtem sétálni és eszembe jutott hogy lehet hogy találkozni fogok az 1D-vel.? Ááá de az lehetetlen,képtelenség több ezer lányból majd pont velem fog az egyik találkozni.
Egyszer csak éreztem hogy valaki nekem jön.
-Ooooo  bocsánat.!
-Áhh semmi baj előfordul az ilyen.
Amikor felnéztem nem hittem a szememnek igen ő itt van előttem teljes nagyságban.! 
-Jól vagy?- kérdezte tőlem aki belém jött.
-I i igen-dadogtam és közbe alig tudtam meg szólalni.
-Rendben,amúgy a nevem Harry-Harry Styles.
-Ooooo igen tudom.:) Az és nevem Bán Kíra.-én
-Hmmm..Szép a neved-Harry
-Amúgy  honnan jöttél.?-Harry
-Magyarországról.-én
-Uha hát nem minden nap találkozok Magyarral.!
-*nevettem*
-Figyi ha már így összeismerkedtünk nem jönnél el velem egy találkára.?-Harry
-De van persze.-én
-Oooo nagyon jó akkor olyan 7-re megyek érted.
-Őőő amugy tudod melyik szállodába leszek.?
-Juj hát ez teljesen kiment a fejemből,add meg a számod és fel hívlak.!
Lediktáltam a számom és elköszöntünk.!
-Köszi na most megyek Szia.-Harry
-NincsMit. Okés Szia-én
Juj hát ez nem hiszem el  hogy életem értelmével akit az x-factor óta szeretek most elhívott talira áááá nagyon jó.Közben odaértem a szállodához és kértem egy szobát,felmentem a liftel és pont be akartam menni amikor egy 16 éves körüli kis csaj és egy 18 éves pasi veszekszik a  folyosó végén, a pasi faképnél hagyja a csajt,én meg nem leszek olyan paraszt hogy oda sem megyek így hát odamentem.
-Sziaaa.! Őőő jol vagy?-én
-Hali.! Hát nem.-kis csaj
- Amúgy  mi a neved?-én
-Laura. De csak szólíts Lau-nak- Laura
-És téged hogy hívnak?-Laura
-Kíra.-én
-Amúgy mi történt?-én
-Hát az elég hosszú az állította Josh ( Laura volt barátja) hogy én megcsaltam amikor nem is csaj a volt barátnője kavar össze vissza és hát szakított velem.-Lau
-Úristen,hogy lehet ilyen egy ember.!-Én
-Hát szerintem hagyjuk ezt a témát és egy életre elfelejtem ez az embert.!-Lau
-Szerintem is. Be jössz hozzám egy teára.?-én
-Igen azt meg köszönném.-Lau
Bementünk a házba és én csak néztem egyet hogy milyen szép.
-Na akkor láttuk hogy mi merre van mert még én sem tudom.!-én
-Itt ebbe a szálódába minden szoba úgy úgy néz ki kivéve egy az olyan szoba amikor pl.: az One Direction ide jön akkor azt kapják meg.!-Lau
-Szereted az 1D-t?-én
-Igen hát persze ki nem szeretné.?-Lau
Pont csörgött a telefonom, felvettem.
-Halo.! -én
-Szia..Kíra Harry vagyok.-Harry
-Ooo Szia Harry.! -én
- Akkor melyik szállodába menjek érted?-Harry
- Uhhh azt mondták hogy ti is szoktatok ide jönni.!-én
- Jaaa igen akkor tudom melyikbe vagy na megyek Szia.-Harry
-Okés. Szia.!
Amikor letettem Lau csak úgy támadott a kérdéssekkel.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése