2013. február 1., péntek

Zayn és az új Barátnője? És Harry szülinapja előtt

Sziasztok.! Ma van Harry Szülinapja.! Happy Birthday Harry Baby
Jó olvasást 6 megtekintés után jön a kövi.:D
ui:. Ma 2 részt is hozok vagy hármat mert egész hét nem tudtam lenni fent.:|
Kira

*Niall szemszöge*
-Jó reggelt.-Niall
-Jó reggelt.-Lau
-Hogy aludtál.?-Niall
-Jól te.?-Lau
-Annyira fáj a fejem.-Niall
-Mért mit csináltál.?-Lau
-Nem tudom te ne emlékszer rá hogy beütöttem e vagy valami.?-Niall
-Neem.-Lau
-Na akkor mind1-Niall
-Ma mi jót csináljunk.?-Lau
-Hát nem tudom szerintem ma tartsunk egy olyan napot hogy együtt vagyunk a többiekkel.!:)-Niall
-Okés Rendben.-Lau
-Na de felöltözik Niall ha nem baj.-Lau
-Dehogy is öltözz csak addig én lemegyek.!-Niall
Kimentem a szobából és be a konyhába reggelizni valamit mert nagyon éhes voltam elővettem egy kis tejet és gabonapelyhet, leültem az asztalhoz és akkor jött le Zayn.
-Jó reggelt Zayn.-Niall
-Jó reggelt Niall-Zayn
-Mi a baj hogy ennyire le vagy törve.?-Niall
-Hát az hogy itt mindenki boldog Te és Lau,Harry és Kíra,Lou és Ell, Liam és Dani. itt csak nekem nincs barátnőm.!-Zayn
Eközben jött le Kíra is az emeletről.
-Jól hallom hogy valakinek nincs barátnője.? Amúgy Jó reggelt-Kíra
-Jó reggelt, Igen nekem.-Zayn
-Jajj Zayn tudod jól hogy az életben fogsz találni valakit.
-Höh az nem olyan biztos.-Zayn

*Kíra szemszöge*
-Te Niall nem holnap lesz Harry szülinapja.?-én
-Deee juj tényleg teljesen elfelejtettem.-Niall
Zayn leült a kanatéra és én meg mellé de nem tudtam mert pont csöngettek.
-Nyitom.-Zayn
-Óóóó Hát te ki vagy?-Zayn
-Jujj szia Hanna.-én
-Zayn ő itt Hanna amikor elmentem futni össze ütköztünk és hát így meg ismerkedtünk,beszélgetünk.-én
-Ahm okés-Zayn
Zayn nagyon szomorú volt hogy nincsen barátnője ezért nagyon kíváncsi vagyok Hanna véleményére.
-Hanna lehet egy kérdésem.?-én
-Igen persze mi lenne az?.-Hanna
-Hát hogy van e barátod.-én
-Nincs sajnos de már jól jönne. xdd-Hanna
-Ahamm és mi a véleményed Zayn-ről.?-én
-Óóóó te ha azt tudnád.-Hanna
-Na mond már kérlek.-én
-Jó okés na hát az x factor óta tetszik és minden lépését követem az volt az egyik álmom hogy vele összejöjjek de tudom hogy van barátnője szóval semmi esélyem nála.-Hanna
-Höhh abba ne legyél olyan biztos.-én
-Mi? Mért?.-Hanna
-Nincs Zaynnek barátnője és azt akartam meg kérdezni tőled hogy beszélnél vele egy pár szót.-én
-Jujjj.! Igen persze beszélek.-Hanna

*Hanna szemszöge*

Nagyon izgultam hogy akit szeretek és tisztelek most fogok beszélni vele.-én
-Szia.-Zayn
-Szia-a.Hanna
-Öhm Kíra mondta hogy beszéljek veled pár szót de nem tudom hogy miről és teljesen be vagyok parázva.-én
-Hahaaa hát én sem tudom hogy miről beszéljünk.?-Zayn
-Hmmm...akkor az nem jó.-én
-Amúgy honnan jöttél?-Zayn
-Kiskoromban 1 évet töltöttem Magyarországon vagy is ott születtem és utána elköltöztünk Bulgáriába és onnan meg ide Angliába Londonba.:)-én
-Uhhh akkor sokat utaztál kis korodban.-Zayn
-Oooo hát igen nagyon sokszor már mindenhol voltam kivéve egy országban nem és oda ki szeretnék nagyon menni de most nincsen rá pénz és hát sajnos nem tudok.-én
-Milyen országba akarsz ki menni?.-Zayn
-Franciaországba + Párizs.-én
-Ige-n-Zayn
-Megbocsátasz egy kicsit  beszélni akarok Kírával.-Zayn
-Igen persze menj csak.-én

*Zayn szemszöge*

-Kíra hallod köszi-köszi-köszi-Zayn
-Juj szász le a csajomról.-Harry
-Jaj Nyugi már Harry.-Kíra
-Amúgy mért Köszi.?-Kíra
-Hát hogy montad Hannának hogy jöjjön oda hozzám,nagyon szimpatikus csaj és szép is.-Zayn
-Hát ennek nagyon örülök na és mi van ég lesz valami.?.-Kíra
-Háth nem tudom de nagyon ki szeretne menni Párizsba.-Zayn
-Na hát akkor itt van az idő hogy te is találj magadnak barátnőt.-Kíra
-Igen haver szedd fel a csajt és repüljetek Párizsba úgy sem lesz most semmilyen fellépésünk.-Harry
-Aham okés köszi a tanácsot de máskor csendben ha lehetne meg amugy is holnap lesz a szülinapod Harry és hát a szülinapod után ki megyünk csak még meg kell beszélnem vele.-Zayn
-Na köszi.-Zayn
Visszamentem Hannához.
-Na mi jót beszélgetettek.?-Hanna
-Hát igé lehet hogy ez még egy kicsit gyors sőt tudom nagyon is az lesz neked deee nagyon megtetszettél és szimpatikus is vagy nekem szóval nincs kedved eljönni velem Franciaországba.?-Zayn
-Úristen Zayn te nem tudod hogy az x factor ota követem minden lépésedet és már akkor tetszettél amúgy igen persze hogy ki megyek veled.-Hanna
-Rendben.:)-Zayn
-Amúgy mikor indulnánk.?-Hanna
-Hát holnap lesz Harry dárga 19 éves ezért csak utána tudunk.-Zayn
-Juj holnap lesz 19 éves.? Okés rendben akkor holnap utána.-Hanna

*Kíra szemszöge*

Nagyon várom már a holnapot mert drága Harrynek lesz a szülinapja.
-Harry te kis 18 éves gyerek hagyjad már békén Zaynt és Hannát.-én
-Ókés akkor mást kell szekálnom, áhám meg is vaN TÉGED.!!-Harry
Harry elkezvdett kergetni a lakásban felmentünk a szobába még ott is kergetett de elesett az ajtoban és é csak nevettem rajta és persze én is elestem mert hátrafelé futottam.
-Háháhá és há.-Kíra
-Jól van na el agyon fájt amúgy meg te is eledtél és is nevethettem volna.-Harry
-Juj bocsi ez....-mondtam volna tovább de Harry meg fogott és ledobott az ágyra.
-Na ki a 18 éves.?-Harry
-Hát te.!-én
-Már nem vagy is igen de holnap már nem.-Harry
-Na akkor még is 18 vagy.-én
-Jó igen de én meg akarok olyan gyorsan megöregedni.-Harry
-Hahahahah de bolond vagy.-én
-Hahahahah ezt te mondod.-Harry
-Mi?Hogy?Mikor?Hánykor? Jol van Harry Styles ezt meg jegyeztem.-én
Feláltam és mentem volna le de Harry visszahúzott és megcsókolt.
-Na ez hiányzott már.-Harry
-Hmm.....amugy hány óra lehet?.-én
-Hát olyan 1 óra fle lehet.?-Harry
-Úristen ilyen gyórsan eltelt az idő és én még mindig pizsamába vagyok.?-én
-Hát igen ezt észrevettem és nem tudom mért nem öltöztél fel.-Harry
-Na most ezt figyeld.!-én
Lelöktem Harry az ágyra és bementem a fürdőbe megmosakodtam és minden apróságok megcsináltam, amikor készletem kimentem Harry-hez.
-Na mit nézzek.?-Harry
-Hát nem tudom csak úgy mondtam.-én
-Aham persze talán ezt.?-Harry
És előhuzott egy képes albumot.
-Úristen Harry ezt hol találtad.?-én
-Hát ott a ruhák mellett, nézzün meg létszi-Harry
-Hmm..okés hát jó.-én
Gyorsan felöltöztem:

-Na akkor meg nézzünk.?-Harry
-Igen de ne nevezz meg semmi.-én
Elkezdünk lapozni.:
-Úristen e te vagy.?-Harry 
-Igen az egyberuhás.-én
-Hát ők meg kik.?-Harry
-Az egyik és amikor még barna volt a hajam a másik meg a keresztanyukám.-én

-És ő ki.?-Harry
-Öhm...hát ő a kis kori barátnőm.-én
-És most hol van.?-Harry







Rákos volt és 15 évesen megh.....Bocsi Harry de én inkább ezt nem nézem mert
a halálakor is nagyon sokat sírtam.
-Rendben na most már tényleg hány óra van mert nagyon elment az idő.-Harry
-Úristen már 4 óra van.-én
-Hát akkor menjünk le vacsizni.-Harry
Lementünk és meg állt a lélegzetem útközben szembe velünk jöttek kézen fogva Zayn és Hanna.
-Na hát csak nem lesz itt valami.?-Harry
-Öhmm....Hát ezt majd holnap elmondjuk de nagyon fáradtak vagyunk szóval megyünk szisztok.-Zayn
-Hát okés ilyenkor lefeküdni úristen.-én
-Szerintem lesz itt valami na de majd holnap reméljünk elmondják.-Harry
Lementünk és megvacsiztunk Niall és Lau volt lent.
-Lau gyere már egy kicsit beszélgessünk rég beszéltünk már.-én
-Na igen miröl beszéljünk.?--Lau
-Hát például arról hogy holnap lesz Harry szülinapja,és hogy mit vegyek neki.-én
-Hát mit szeret Harry.?-Lau
-Macska.!?-én
-Hát akkor nincs már választásod meg ha jól tudom te is szereted a cicákat.-Lau
-Igen nagyon kedvenc állatom.-én
-Hát ez könnyű volt akkor és veszek neki cicát.-én
-Lau szívem nem megyünk lefeküdni.?-Niall
-De Niall meghetünk.-Lau
Lau és Niall felmentek lefeküdni és csak mi maradtunk lent Harryvel.
-Nekünk is kéne menni nem.?-Harry
-De-e már és is fáradt vagyok de még 6 órakor soha sem feküdtem le.-én
-Akkor beszélgetünk egy kicsit?.-Harry
-Veled bármikor.-én
Felmentünk a szobába és Harry odaszaladt a ruháihoz és előhúzott valami pirosat.
-Mi van a hátad mögött.?-én
-Hát semmi mért mi lenne.?-Harry
-Aham persze láttam hogy valami odadugtál.-én
-Várj egy percet,fordulj el.-Harry
-O-kkkké.
-Na mostmár vissza fordulhatsz.-Harry
-Mi volt olyan titkos hogy nem nézhettem oda.?-én
-Mind1 az.-Harry
-Okés-Okés.-én
Elövettem a pizsimet és bementm a füribe lezuhanyoztam és fogat mostam. kimentem és Harry azt a pirosat vagy is egy egybe ruhát elkezdte lebegtetni maga előtt és közbe rám nézett egy cuki fejjel.:




























































































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése