2013. február 11., hétfő

A borzalmas telefonhívás vs. egy régi ismerős.

Sziasztok ez egy kicsit rövid lett mert ma nem volt sok ihletem de a kövit azt meg próbálom  hosszúra csinálni amúgy ha meg kérhetlek titeket akkor valahogy jelezzétek már hogy olvassátok e a blogom mert nagyon kíváncsi vagyok hogy mennyien nézik.! Jó olvasást....7 megtekintés után jön a kövi.!
Kira

*2 héttel később*

*Lau Szemszöge*

Nagyon örülök hogy Kíra és Harry amit szeretne beteljesül hiszem ez nem sietés mert már 1 éves hogy találkoztunk lassan.:)
-Sziasztok megjöttünk.-Lou
-Hali Srácok.-én
-Mizujs.?-Zayn
-Semmi sok Nina alszok Kíra meg nem tudpom csak annyit láttam hogy kirohan az ajtón és becsapja az ajtót elég hangosan mérges volt ellég szerintem,de nem mentem utánna nem zavartam.-én
-Hát akkor és nem mondok semmit.-Harry

*Harry Szemszöge*

Gyorsan felmentem és hívtam Kírát hátha fel veszi de nem vette fel.Felöltöztem és kimentem meg keresni Kírát mert ha mérges tudom hova megy.Amikor megláttam odarohantam hozzá.
-Szia.Mi a baj hallottam hogy mérges vagy.-én
-Igen Harry az vagyok és tudod mért.? Mert....-Kira

*Kíra szemszöge*

Szobámba ültem és arra lettem figyelmes hogy a telefonom csörög.
-Igen tessék.?-én
-Hello ugye nem ismered meg a hangom.?-mondta flegmán
-Apa.???-én
-Igen az.-Apa
-Mért?Mért kerestél? Én már nem vagyok kíváncsi semmire sem amit mondtok és nem mondok semmit sem rólam.-én
-Hát nem is kell ment itt vagyunk Londonban.-apa
Amikor ezt kimondta nagy görcs rándult a hasamba nem tudom hogy mit csináljak.
-Hogy mi.?-én
-Igen jól hallottam itt vagyunk Londonban.-apa
-Hagyjatok békén engem ne keressetek mert nem mondok semmit sem hogy hol vagyok én meg vagyok a családommal.-én
-Ne....Mi milyen családoddal.?-monda nagyon idegesen és egyben flegmázott is.
-Igen a családommal a férjemmel és a -mondTam de még sem nem akartam elmondani semmit.
-MONDJAD MEG AZONNAL VAGY KÜLÖNBEN TÖKRE TESZEK MINDENT.-apa
-Nem hagyjatok engem hagy éljem az életemet.*kinyomtam*
Ezután felöltöztem és kirohantam semmi sem állított meg.Amikor még ide jöttem Londonba akkor találtam egy nagyon jó helyet ahova  ha baj van mindig el megyek egyedül Harry tudott róla.

*1 óra után*

Hallottam hogy valaki közeledik.
-Szia.Mi a baj hallottam hogy mérges vagy.-Harry
-Igen Harry mérges vagyok és tudod mért.? Mert apámék Londonba vannak és most tönkre fognak tenni mondta a telefonban.-én
-Felhívott.?-Harry
-Igen fel és meg is fenyegetett.-én
-Nyugi nem lesz semmi baj meg védelek vagy is meg védelek titeket.!-Harry
-Remélem hogy nem lesz semmi baj.-én
-gyere menjünk haza kezd hűvös lenni.-Harry

*otthon*

-Na végre az eltűnt galambok itthon vannak.-Lou
-Lou most nincsen nagyon nevetős kedvem.-én
-Óóó sorry, mi történt?-Lou
-Hát apámék itt vannak Londonban.-én
-Hát az jó nem meg ismerhetjük őket végre.-Lou
-NEMM....ISTEN MENTS olyan rossz múltam volt hogy inkább nem.!-én
-Elmondod.?-Zayn
-Hmmm.....Igen de ígérjetek meg nekem valamit.-én
-Bármit.-Liam
-Hogy ha a szüleim keresnek vagy valakitől meg kérdeznek valamit akkor ne mondjatok nekik semmit.-én
-Rendben.
-Az egész otthon kezdődött hogy.....-elmeséltem a történetet hogy megfenyegettek,ütöttek,stb....
-Úristen,most már értelek hogy mért vagy ennyire ideges.-Zayn
-De ne legyél ideges mert az nem tesz jót a kicsinek.-Lau
-Rendben.-én

*másnap*

*Hanna szemszöge*

-Jó reggelt.-én
-Jó reggelt.-Zayn
-Mióta vagy fent.?-Zayn
-Fuuu egy órája.-én
-Rendben,Ma mi jót csináljunk.-Zayn
-Hát nem tudom.-én
-Szerintem én elsőnek is felöltözök.-én
Bementem a füribe és mindent meg csináltam és ezt az összeállítást választottam:

Lementünk és mindenki lent volt a kanapén ülve bámulták a kikapcsolt Tv.-t
-Őőő hali.-én
-Sziasztok.-Liam
-Mit csináljunk ma.?-én
-Hát nem tudjuk mindenki nagyon maga alatt van.-Niall
-Van egy özl...óóóó a fenébe az nem jó.-Zayn
-Mért mi volt az.?-Kira
-Hát az hogy el mennénk buliba de nem lehet mert itt van Nina meg kis Harold.-Zayn
-Hahaha igen baj.?-Harry
-Nem de hogy is.-Zayn

*3 órával később*

-Hmm....Ja jól van én elmegyek futni.-én
-Héj kicsim mióta szoktál te futni.?-Zayn
-Hát Kírával is akkor ismerkedtünk meg amúgy meg azóta.-én
Kimentem és lefutottam a partra,futottam olyan 1 órát amikor meg álltam éreztem hogy valaki meg fog hátúról és átkarol.
-Szia.Rég láttalak.-mondta
-Őőőő....Chad.?-én
-Szia cica...-Chad
Chad a volt barátom és nem hagy békén csak szekál és nem szál le rólam.
-Figyeld.! Nem vagyok a csajod ezt fogd már fel hogy nekem Zayn a barátom.-én
-Jaj tudom hogy még szeretsz.*átakart ölelni de nem sikerült*
*pofonnvágtam*
-Ha ezt még egyszer meg teszed akkor én megismétlem ezt veled rendben.?-Chad
-Áuáuáuáuá ez fáj ne már.-én
-Hmmm....nagyon flegma lettél kislány.-Chad
-Hagyj Bé-kén.! nem bírtam ki hogy ne vágjam pofon tudom hogy ő is meg fogja tenni de ahogy csak tudtam elkezdtem futni de megbotlottam egy kőbe.
-áuuuu....-pofon vágott.
-Mondtam hogy ne csináld meg még egyszer mert én visszaadom.-Chad
-De mit akarsz tőlem.?-én
-Hát ez egy értelmű hogy téged.!-Chad
-Engem soha nem fogsz.! most nem pofán vágtam hanem meg rúgtam.
Ő is visszaakarta adni de nem sikerült neki mert valaki megfogta hátúról a kezét.
-Héj haver ezt nem ajánlom hogy meg tedd.-mondta aki leütötte
-Mért ha meg teszem mi....-Csak annyit hallottam hogy lezuhan a földre Chad.
-Héj kicsim jól vagy.?-mondta
-Juj Zayn de jó hogy itt vagy.-én
-Nyugi nincs semmi baj amúgy ez ki.?-Zayn
-Chad a volt barátom csak kötözködni tud és nem hagy békén.-én
-Jól van menjünk haza nyugodj meg.-Zayn

*otthon*

-Hanna mi történt.?-Kíra
-A volt barátom Chad elkezdett ütögetni és hát a Zayn nem jött volna akkor én ott feküdnék szerintem halottan mert Chad mindenre képes.-én
-Jézusom.Szerintem menj fel és pihenjed ki magad az lesz a legjobb.-Lau
Elköszöntünk a többiektől és fel mentünk.Lefeküdtem és egyből elnyomott az álom.































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése