2013. február 9., szombat

(rossz vs. Jó hír) Elrabolva vs. A várva vár pillanat.!

Sziasztok ma egy olyan nevű sráccal beszéltem hogy Zayn Mali nagyon jól el beszélgettünk tudom hogy nem az  igaz de akkor is aranyos volt.!:)
Hát meghoztam a kövi rész olvassátok.....6 megtekintés után jön a kövi.!:)

*Zayn szemszöge*

Nagyon jól érzem magam Hannával egyszerűen tudom hogy ő az igazi,egy percet sem tudok eltölteni nélküle.
-Jó reggelt.-Hanna
-Jó reggelt.-én
-Mióta vagy fent.?-Hanna
-Hát nem rég óta.-én
-Hmmm.....Mi jól csináljunk ma.?-Hanna
-Nem tudom nagyon fáradt vagyok még.-én
-Igen...jaj te kis lusta.-Hanna
-Oooo igen Lusta vagyok.?-én
-Igen az.-Hanna
-Na akkor lemegyünk reggelizni.?-én
-Hajj nincsen kedvem.-Hanna
-Na akkor most ki a Lusta.?-én
-Hát izé ő te.?-Hanna
-Na ezért most kapsz...-én
-Mit kapok.?-Hanna
-Semmit.-én
-Hmm....:( -Hanna
-*megcsókoltam*
-Ez meg felelt..?-én
-Igen nagyon is többször is adhatnál.-Hanna
-Fogok is.-én

*Kíra szemszöge*

-Már 1 óra van és Hanna meg Zayn még alszanak.?-Harry
-Hát ezek szerint.-én
-Szerintem én el megyek futni.-én
-Rendben.De siess haza.-Harry
-Okés.-én

*1 óra múlva*

Már órák óta futok mert most jól esik a futás elfáradtam így leültem egy padra.Eközben valaki leütött.

***

-Ááááuuu hol vagyok.?-én
-Héj kezd ébredezni.-mondta egy férfi hang.
-Akkor bemegyek hozzá.-monda egy nagyon ismerős hang.
Bejött a nő és megláttam...
-Ca-Caroline Flack.? mit akar tőlem? Engedjen el.!
-Nyugi kislány.-Caroline
-Csak egy kis kérést akarok tőled kérni.-Caroline
-Mit mi lenne az.-én
-Az hogy szakíts Harry-vel.!-Caroline
-Ez nem teszem meg soha.-én
-Hát akkor ha nem akkor a kis barátnőidnek baja esik.-Caroline
-Rendben.Csak Hagyja őket kérem.-én
Hmmm....okos kis lány.-Caroline
-Most pedig felhívod Harryt és meg mondod neki.!-Caroline

*hívom*

-Szia drágám.hol vagy?-Harry
-Harr-y nem-szer-etlek már kérlek fel-ejts-el ne kövess-se-m ne.-mondam már nagyon sírva.
-De...-Harry
-Harry ne ellenkezz kérlek,most hallottál utoljára.-én és kinyomtam.
-Jól van akkor most elmegyek hozzá és meg vigasztalom és kibékülünk.-Carloine
-Tönkre tetted az életem.-én
-Ooooo nagyon sajnálom.-Caroline monda nevetve.

Hallottam hogy ki megy és  hogy a férfi kikötötte a kezem.
Úgy futottam ahogy csak tudtam semmi sem állított meg csak sírtam.
Harryék háza felé mentem és megálltam előtte még egyszer fel néztem rá és letérdeltem és úgy sírtam tovább.
Utána mentem is haza mert láttam hogy Caroline jön.

*otthon*

-Jézusom Kíra jól vagy.?-Lau
-Igen persze.-én
-M történt hát tudom hogy nincsen semmi rendben tiszta vér a kezed mit csináltál.?-Lau
-Lau nem mondhatom el.-én
-De szépen elmondod és nincs vita.-Lau
-Jó de ne mond el kérlek senkinek hogy elmondtam.-én
Leültön és lemondtam  neki az egészet.
-Úúúúú az a kurva.-Lau
Nem tudtam válaszolni csak sírtam tovább közben meghallottam Nina síró hangját és felsiettem az emeletre bementem a szobájába és fel emeltem.
-Jaj Nina legalább valakit lehet fognom a kezemben.-én
-Hmmm.....-Lau
-És ezt elmondjuk Harrynek is igaz.?-Lau
-Nem,Nem az nem lehet mert féltelek titeket nagyon.-én
-Nem lesz semmi baj.-Lau


*Harry szemszöge*

Amit Kíra mondott egyszerűen lesokkolt.Tudom hogy még szeret lehetett hallani a hangján hogy vlaami baj van és hogy valami történt. a csöngetés zavart meg.
-Caroline.?-én
-Harry mit történt.?-Caroline
-Ááááhh semmi.-én
-Harry mond el kérlek.-Caroline
A szakítás után Carolinnel jóba voltunk mint barátok és most muszáj egy ember ekivel ezt meg beszélhetném.
-Hát az elöbb a barátnőm....-kezdtem elmesélni neki hogy mit mondott Kíra.
-Jézusom Harry az egy hülye lány.-Caroline
-Nem,Caroline Kíra nem hülye én igazán szeretem és mindig is fogom.-én

*1 hónap múlva*

Harry Szemszöge*

Carolinel újra együtt vagyunk,Kíráról semmit sem hallottam.
-Édes,minden rendben.?-Car(Caroline)
-Igen persze.-én


*Kíra szemszöge*

Már egypár napja alig ettem valamit Harryt nem tudom el felejteni nagyon szeretem.

-Kíra gyere le egy kicsit.-Lau
-Megyek.- lementem és Niall,Lou és Zayn meg Hanna volt ott.
-Neee, ti hogy kerültetek ide.?-én
-Nyugi,mindent tudunk és megértünk téged.-Niall
-De el kell mondanom Harry neki mert Carolinel újra együtt van és nem szeretném hogy Harryt is átverné.-Lou
A srácoknak teljesen igazuk van Harry már volt itt nálam de nem nyitottam ajtót csak mondtam neki hogy menjen el és felejtsen el örökre.De most rájöttem hogy meg kell tennem.
-El megyek Harryhez.-én
-Rendben van egy tervem.-Lau

*Harryék házánál*

Mikor az ajtónál voltam már  elsőnek Lau ment be és a többiek hallottam mindent amit beszélnek.
-Ájj.-Lau
-Mi van.?-Harry
-Az van hogy a barátnőd egy piszkos ribanc.-Lou
-Mi mért mondasz ilyet Louis.?-Harry mondta kissé felemelt hangnemben.
-Harry ez igaz higyj nekünk.-Zayn
-Nem,nem hiszek.-Harry
-Akkor majd neki hiszel.-Lau
Kinyitották az ajtót és én csak lehajtott fejjel mentem be nem mertem a fejemet fel emelni csak azt éreztem hogy valaki nagyon sorosan áll előttem,felnéztem és Harry gyönyörű Zöldeskék szemével ütköztem meg minden leforgott előttem amikor találkoztunk,az első csókunk,az első éjszakánk.
-Harry igaz elrabolt engem és meg fenyegetett.-én
Harry csak nézett rám és elkezdett távolodni tőlem Caroline-hoz.Amikor megállt előtte, azt hittem hogy mindent elveszítek. Amikor Harry megfogta Carolinet és kitessékelte az ajtóhoz.
-Caroline soha többet nem akarlak látni ezt jegyezd meg soha többet és vége.-Harry
-Harry....most tényleg hiszel ennek a kis cafkának.?-Caroline
Amikor ez kimondta Harry egy nagyot csapott Caroline arcára.
Becsukta az ajtót és odajött hozzám.
-Harry bocsáss meg én nem ak....-mondtam volna tovább de Harry megcsókolt.
-Tudtam hogy még szeretsz.-Harry
-Én mindig,örökre szeretni foglak.-én

*2 héttel később*

-Áuuuu ez fáj nagyon fuuu.-én
-Mi a baj kicsim.?-Harry
-Nagyon fáj a hasam.-én
-Mért nem tudod.?-Harry
-nem tudom már egy pár hete fáj lehet azért mert sokat eszek elég nagy lett a hasam.-én
-Micsoda.?-Harry
-Várj lehet hogy nem is azért fáj hanem azért mert öhm...-én
-Igen,tudom mire célzol és elképzelhető.-Harry
-Harry én..-én
-Nyugi nincs semmi baj.-Harry
-Nagyon örülök.-én
-Én is nagyon.-Harry
-De azért menjünk el orvoshoz hogy biztos e-én
-Rendben-Harry

*orvosnál*

Bent vagyunk az orvosnál és fekszek az ágyon várva a választ.
Bejött az orvos.
-Hölgyem és Harry.-orvos
-Igen-én
-köszönthetnek egy ujabb tagot a csapatban.-orvos
-Úristen.-Harry
-Jujj de örülök.-én
-Én is.!-Harry
-Szeretlek.-én
-ÉnIs nagyon.-Harry

*1 héttel később*

Tudom lehet hogy kicsit siettünk evvel az egésszel de már nagyon szerettük volna.
Többieknek is elmondtuk és nagyon örültek.Nagyon boldogok vagyunk Harryvel.









































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése