2013. február 8., péntek

Itt az idő vs. és a nagy döntés.!

Sziasztok meghoztam az új részt remélem tetszik és hogy olvassátok.!:)<3 6 megtekintés után jön a kövi.!:)
Kíra


2.hónappal és 5 héttel később.!

*Kíra szemszöge*

-Jó reggelt.-én
-Jó reggelt.-Harry
-Hogy aludtál.?-Harry
-Jól-jól te.?-én
-Én is nagyon jó.-Harry
-Ma mit fogunk csinálni.?-Harry
-Hát nem tudom.!-én
-Szerintem maradjunk itthon.-Harry
-Szerintem is.-én
-Hmmm....éhes vagyok menjünk le reggelizni.-Harry
-Okés Drágám.-én
Lementünk és mit láttam meg elsőnek.? Lau nagyon nagy hasát.!Mert már nincs sok hátra hogy az a csöpség ki jöjjön onnan.!
Lau hasa.:


-Jó reggelt.-én
-Jó reggelt.-Lau,és a többiek.
-Mizú veled vagy is veletek.!?-én
-Hát semmi sok nagyon mocorog xd-Lau
-Hát azt nem kétlem.!-én
Megreggelizünk és leültünk a Tv-é elé.Pont a hírek mentek,amikor valami megütötte a fülem.
-' a One Direction házban egy fiatal terhes lányt láttak amint kinyitja az ajtót nekünk, vajon melyik Srác lehet az apa?."
-Mi van.?-én
-Hát igen letámadtak minket tegnap este amikor ti bulizni voltatok mi Tv-t néztük amikor valaki csöngetett és Lau nyitott ajtót és lekapták.!-Niall
-De nem baj nem érdekel nekem az a fontos hogy itt van Lau és a kis csőpség.-Niall
-Jajj......de aranyos vagy Niall.-én
-Amúgy mi lesz a neve.?-én
-Hát mi a Nina néven gondolkodtunk.-Niall
-Jujj az nagyon szép.-én
-Hát igen én is ezt mondtam.-Niall
-Hmmmm szóval akkor ez egyértelmű hogy mi lesz a neve.-Lau
-Igen.-én
-Na fel megyek öltözni mert már dél is elmúlt.-Lau

*Lau szemszöge*

Felmentem fel öltözni de amikor mentem fel a lépcsőn nagyon meg fájdult a hasam és olyan mintha valami jönne ki belőlem.
-Jézusom Niall,Niall,Niall.-én
-Mi a baj édes? Jézus mi van veled.?-Niall
-Itt az idő Niall.-én
-Úristen,juj.-Niall
-Srácok gyertek segíteni,be kell vinni Laut a kórházba.-Niall
-Micsoda ezt nem mondod hogy itt az idő.?-Kíra
-De itt van.-Niall
Nagyon fájt a hasam, el homályosult minden,és amikor fel ébredtem akkor kórházban voltam már.

*Niall szemszöge*

Már jó pár órája bent van az orvos.Már nagyon várom hogy láthassam mind kettő szépséget.!
Hirtelen ki jött az orvos a szobából mert már befejezték.
-Niall Horan.?-orvos
-Igen én vagyok.-én
-Minden rendben most mind ketten alszanak Laurához már be lehet menni.-orvos
Azzal a lendülettel be is mentem Lauhoz.
-Szia te fent vagy.?-én
-Igen nem rég keltem fel.-Lau
-Fuuu nagyon várom már hogy lásan a picit.-én
-Niall én is nagyon.-Lau
-Szeretlek Lau.-én
-Én is nagyon szeretlek Niall.-Lau
Pá órát még bent voltam amikor benyitott hozzánk az egyik nővér benne a kezével a csöpséggel.
-Köszönöm.-Lau
-Hmmm.....Szívesen.-nővér.
-Jujjj istenem de aranyos vagy.-én



-Jaj nagyon furcsa a kezemben tartani és itt feküdni a kórházban 18 évesen.-Lau
-Hát igen el hiszem,de az a legfontosabb hogy most már mind együtt vagyunk.-Niall
-Igenn..-Lau

*Kíra szemszöge*

Niall bement Lauhoz amikor kijött akkor mi következtünk vagy is nem jött ki hanem be hívott minket.
-Srácok gyertek.-Niall
Bementünk és a szememből csöppent ki egy könnycsepp.
-Jujjj de édes vagy istenem.-én
-Kíra úgy döntöttünk hogy te leszel a keresztanyukája.-Lau
-Juj istenem nagyon megtiszteltek evvel ilyen kis gyönyörű kislánynak a keresztanyukája leni.-én
-Hát akkor ezek szerint én leszek a kereszt apa:?-Harry
-Igen te leszel.-Lau
-Jujjjj akkor meg foghatom én is.?-Harry
-Persze.-Lau
-Nagyon jó volt nézni ahogy Harry a kezébe fogja a kis Ninát. Olyan gyenge és sírás kedvembe voltam és hát igazam is lett mert elkezdtem könnyezni.
-Kíra ne sírj,gyere ide.-Lau
-Jó-Jó de olyan jó nézni a kezébe.-én
-Nyugi,*átölelt*
-Hát meg próbálok meg nyugodni.-én

*1 héttel később*

Már a csöpség is itthon van és nagyon boldogok Niall és Lau.
-Kíra beszélhetnénk.?-Harry
-Igen ő persze.-Mondtam nagyon félve.
Felmentünk a szobába és elkezdett beszélni.
-Kíra amikor a kórházba voltunk még akkor mért sírtál mond meg az igazat kérlek.-Harry *közbe fogta a kezem*
-Hát....Nagyon jó volt látni téged ahogy Ninát a kezedben fogod olyan furcsa érzésem volt olyan  hogy nem tudom el mondani szavakban.-én
-Hmm....van egy sejtésem hogy mért volt ez.-Harry
-Mért? Mi a sejtésed.?-én
-Hát az hogy....öhömm...te is....-Harry
-Harry mond kérlek.-én
-Hogy te is szeretnél kicsit.?-Harry
-Nekem ez volt a fejemben mindig az egész kórház alatt amikor megfogtam a kicsit akkor is azt mondtam hogy "bárcsak nekem is lenne kislányom mind Niall-nek"-Harry
-Harry én............hmmmm igen ezt gondoltam de tudom hogy még csak 17 éves vagyok.-én
-Figyelj még ezen gondolkodjunk el ma meghozzuk a döntést de majd csak este.-Harry
-Rendben Harry,Szeretlek.-én
-Én is nagyon.-Harry

*Harry szemszöge*

-Kíra is ugyan ezt képzelte el maga előtt amit én hogy ő is szeretne már kicsit tudom meg értem én is nagyon de ezt még át kell gondolnunk.Lementem és mindenki a Tv-t nézte csak Lau és Nina,Niall aludt vagy is nem voltak már lent és hát ebből azt gondoltam hogy szobában alszanak már nagyon álmos voltam mér én is ezért bementünk a szobába Kírával.! Meghozni hogy mit döntöttünk. Én azt gondolom hogy megtörténhet.!

*Kíra szemszöge*

-Na te mire jutottál.?-én
-Én arra hogy megtörténhet.-Harry
-Harry.......én is nagyon szeretlek és egy percet sem bírnék ki nélküled.!-én
-De majd ahogy hozza sors úgy tervezzük?.-én
-Nekem tökre mindegy én is szeretlek és én sem bírok nélküled kibírni egy percet sem.-Harry *megcsókolt*
Hosszasan csókolóztunk de levegővétel miatt szétváltunk de újra meg csókolt ledőltem az ágyra és magammal húztam,tudom nem voltam kész még rá de én egy percet sem birok ki nélküle ahogy mondtam.
Egyre jobban jöttek le a ruhát rollunk végül minden le került.És hát meg történt.Az éjszakát eltelt és nagyon jól éreztem magam vele és el is aludtunk.



























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése