2013. február 3., vasárnap

Boldog Szülinapot Kíra.

Sziasztok meghoztam az új részt remélem tetszik jó olvasást sziasztok.....most csak 5 megtekintés után jön a kövi.!:)

Kíra



*2 hét múlva*

*Harry Szemszöge*

Reggel felkeltem és nagyon jó nap fog következni mert ugyan is itt van Kíra szülinapja.!:)
Nemrég nekem volt és most Kíráé nagyon várom már hogy mit szól az ajándékomhoz ami nem más mint ez.:



Remélem hogy tetszeni fog neki...
-Jó reggelt.-Kíra
-Jó reggelt Szülinapos.-én
-Jaj Harry Köszönöm.:)-Kíra
-Na most én hívlak úgy hogy 17 éves.:)-én
-Ha,ha,ha akkor most én sértődök meg.-Kíra
-Mi? Mért? én is megsértődtem.?-én
-Hát igenn.?!.-Kíra
-Mi az hogy én megsértődök.?-én
-Hát például tegnap hihi.-Kíra
-Na ezért elkaplak.-én

*Kíra szemszöge*

Harry elkezdett kergetni le az emeletről és alig tudott elkapni mert Niallel védekeztem hogy ne hogy elkapjon össze vissza rángattam szegény Niall-t.
-Jajjjj köszi Kíra ez jól esett.-Niall
-Háhááá elölem nem szabadulsz kislány.-Harry
-Kislány igen kislány.?-én
-igennn.
*megcsókolt*
-Na akkor fel az emeletre.!-Niall
Fogta meg a kezünket Niall és fel tologatott hogy ott folytassuk a nyálcserét.!
-Hát akkor addig is átöltözök.-én
-Rendben de azért szép ruhába.-Harry
-Okés. De amúgy a csajok hol vannak.?
-Hát elmentek valahova nem tudom.-Harry
Itt valami van nagyon sunyi Harry és azért Niall is na mind1 felöltözök és lemegyek felhívni a csajokat.!
ezt vettem fel.:



Felvettem a felvettem és lementem.
-Niall nem tudod hogy hol vannak a csajok.?-én
-Nem tudom elmentek valahova.-Niall
-Aham akkor fel hívom a kis mamát.-én
-Okés, felőlem és igen már az és én mi vagyok akkor.?.-Niall
 -Komisz manó még mindig.!-én

Bepityegtem a számot és már hívtam is Lau-t.
-Szia te kismama.-én
-Szia.Mrs Styles-Lau
-Haha Hol vagytok:?-én
- Nem mondom meg titok.-Lau
-Okéssss. És mikor jöttök.?-én
-Hát már úton vagyunk.-Lau
-Ohhh az akkor jó na Szia.-én
-Szia.-Lau
****

-Mindjárt itthon vannak.-én
Többiek jöttek le a lépcsőn (Liam,Zayn és Louis) és közbe sugdolóztak.Olyan furcsa hogy eddig csak Harry mondta nekem hogy Boldog Szülinapot és kicsit rosszul is esik de mind1 nem muszáj megemlíteniük meg megünnepelni sem.
Niall telefonja megszólalt és kiment a kertbe ott fel vette és beszélgetett valakivel.Amikor letett futott be és az mondta.:
-Kíra nincs kedved elmenni Harryvel sétálni.?-Niall
-De van,de mért.?-én
-Csak úgy kérdeztem.-Niall
-Akkor megyünk?.-Harry
-Aham mehetünk.-én

*Lau szemszöge*

Amikor megjöttünk nem láttam hogy Kíra otthon van és ennek örültem.
-Köszönöm Niall hogy elintézted hogy ne legyen itthon amikor díszítünk meg mindent meg csinálunk.-én
-Szívesen,ha te megkérsz valamire azt meg is csinálom tudod jól.!-Niall
És egy leheletnyi csókot adott.
-Na akkor siessünk mert csak 2 óránk van hátra és most 1 óra.-Liam
Díszítettünk,Sütöttünk,Mindent csináltunk.

*Kíra szemszöge*

Már hazafelé sétáltunk amikor megakadt egy gyönyörű nyakláncon a tekintetem.(fent lásd a képen)
-Úristen ez de szép.-én
-Igen tényleg szép.-Harry
-Szerintem menjünk mert már 5 óra lesz.-Harry
-Rendben, kicsit sem furcsa hogy én estélyi ruhában te meg zakóban vagy.-én
-Hát igen.-Harry
Amikor az ajtó előtt voltam Harry visszarántott és meg csókolta és azt mondta Boldog Szülinapot.!
-Hmmm.......<3 Köszönöm.-én
Amikor kinyitottam az ajtót mindenki az kiabálta: BOLODOG SZÜLINAPOT!
-Úristen,Köszönöm.-én
-Hát ezért kellett almenünk sétálni Harryvel.-én
-Igen ezért.!-Niall
-Mondtam hogy  komisz vagy.!-én
-Na akkor mivel töltsük el a napot talán egy kicsi üvegezéssel.?-Lau
-Rendben most van kedvem hülyülni.-én
Leültünk és láttam Lau hasát nagyon aranyos volt már eléggé látszott a hasa:


Elkeztünk a játékot.
-Én kezdhetek?.-én
-Persze hiszen te vagy a szülinapos.-Louis.
-Akkor pörgetek,Niall felesz vagy mersz.?-én
-Merek.-Niall
-Juj tudom már ez édes lesz: Puszild meg Lau hasát.!-én
-Ez bármiért meg teszem.!
Olyan aranyosak voltak hogy egy könnycsepp kicsordult a szememből.
-Jaj azt a könnycseppet töröld le az arcodról.-Lau
-Várj majd én.-Harry
*megcsókolt*
-H-h-h-h Szeretlek /suttogtam a fülébe/
-Én is és ő is vissza suttogta.
-Na akkor Niall pörgess most te.-én
-Okés. Harry felelsz vagy mersz.?-Niall
-Hát most felelek.-Harry
-Hmmm akkor most egy elég komoly kérdést teszek fel.! Ti mikor alapítotok családot.?-Niall
-Hát ez tényleg furcsa kérdés.-Harry /közbe rá nézett/
-Hát még nem tudjuk de majd egyszer lesz.!-Harry
-Igen...-én
-Na akkor most ajándékozzunk.!-Zayn
-Okés de jó lesz nagyon várom már.-én
-Elsőnek én leszek.!-Lau,Niall
-Boldog Szülinapot barátném.!-Lau
*3 fülbevaló 2 karkötő és egy pezsgő volt benne.*
-Köszönöm.-én
-Most mi.!-El,Lou
-Boldog Szülinapot csajszi.!-El,Lou
*Parfüm,és egy olyan ruha amit este felveszek pizsibe de olyan hogy mondjam hogy milyen piros és csipkés nini ruha.*
-köszönöm.-én
-Uhhhha na az akkor ma te fel veszed az biztos.!-Harry
-H-h--h-h Harry azt ki is kell érdemelned.!-én
-Ki is fogom.!.-Harry
-Na most mi jövünk.!-Zayn,Hanna
-Boldog Szülinapot.!-Zayn,Hanna
*Parfüm,és egy olyan felső amibe bele van varva hogy :szeretlek Harry*
-Köszönöm.-én
-Na akkor most megesszük a tortát.!-Niall
-Igen megesszük.!-mondtam kissé szomorkásan mert Harryről teljen le lehet venni hogy nem kapok tölle semmit csak egy csókot és egy Boldog Szülinapot.!
*1 óra múlva*

*Harry Szemszöge*

Azt gondoltam hogy én is átverem Kírát ahogy ő engem és majd meg látjuk hogy ki sértődik meg.! Eléggé szomorkásan ült a kanapén de nem bírtam már ki hogy ne adjam oda az ajándékát ezért felemeltem és felvittem a szobába.!
-Héjj Harry hova megyünk?.-Kíra
-Hát a szobába.-én
Leültettem az ágyra és mondtam neki hogy maradjon ott és ne mozduljon.
Mögé osontam és a nyakába raktam a nyakláncot.!
-Juj Harry ez az a nyaklánc amit a kirakatban láttam.-Kíra
-Igen az.-Harry
-Juj nagyon tetszik köszönöm.!-Kíra
-És még van valami, Tessék.!-én /odaadtam neki a ruhát is/
-Harry te jó ég ez egy vagyonba kerülhetett.-Kíra
-Jaj ha annyiba is került volna azt meg is vettem volna.-én
-De édes vagy mondtam már.?-Kíra
-Igen.De nem elégszer.!-én
-Ja és láttam hogy elég szomorú voltál hogy nem adtam oda az ajándékot gondoltam én is átverlek ahogy te.!:) Milyen érzés.?-én
-Hát okés Harry most már meg jegyeztem hogy nem csinálok ilyet többet mert elég kényelmetlen volt.!-Kíra

*Kíra szemszöge*

nagyon tetszett amit Harrytöl kaptam ajándékba.
-Na akkor szerintem köszönjünk el a többiektől mert neked még azt a ruhát fel kell venned.!:)-Harry
-Jójó kiérdemelted és felveszem de csak azért mert kiérdemelted.-én
Lementünk elköszöntünk a többiektől és felmentünk vissza a szobába.
-Na akkor sipirc be a füribe és vedd át a ruhát kíváncsi vagyok már rá.-Harry
Átvettem a ruhát és kimentem.
-Ó te jó ég ne csináld ezt velem Kérlek elszédítesz.-Harry
-Ja te bolond.!-én
Leültem a ágyra de Harry leborított és elkezdett csókolgatni a nyakamtól egyre hevesebben és Hevesebben nagyon élveztem.!Hagytam. És az egész éjszakánk így telt el egymás karjaiban is aludtunk el.
Ez volt életem legeslegjobb Szülinapja.!




































































































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése