2013. február 2., szombat

A bejelentés.....

Sziasztok ez a rész egy kicsit rövid lett majd hozok a másik részét is sziasztok jó olvasást....

*Lau szemszöge*

Reggel nagyon fájt a fejem nem tudom ért nyűgös voltam.
Nem tudom mi lehet a bajom mert tegnap este a hasa is fájt és nem ittam sokat.!
-Jó reggelt.-Niall
-Jó reggelt.-én
(megcsókolt)
-Hogy aludtál.?-Niall
-Hát nem tudom Niall mostanában nagyon fáj a hasa eg nyűgös is vagyok minden egyes porcikám fáj nem tudod  hogy mi lehet a baj.?-én
Niall csak bámult.
-Mikor is jöttetek ide hozzánk.?-Niall
-Hét nem tudom Novemberben jöttünk asszem.-én
-Aham. Rendben de ugye  na mindegy az lehetetlen.-Niall
-Niall mi a lehetetlen.?-én
- Mind1.-Niall
Niall kiviharzott a szobából én utána mentem vagy is próbálta de nem tudta hirtelen inden sötét lett és a lépcsőnél elájultam.!

******* 

Egy kórházban ébredtem fel nagyon fájt szintén mindenem.
-Lau végre hogy fent vagy.-Niall
-Niall mi folytik itt még vagyok kórházban.?
-Hát otthon elájultál és behoztunk mert nem ébredtél fel.-Niall
-És mit mondanak az orvosok.?-én
-Hát nincsen semmi bajod de még nem tudni hogy mért ájultál el.-Niall
Pont akkor átölelt Niall jött be az orvos kissé olyan szomorú és vidám fejjel.
-Jó napot látom jobban van.-Orvos
-Igen jobban de azt nem mondom hogy sokkal.-én
-Hát meg vannak az eredmények.-Orvos
-Mikor voltak együtt? (tudjátok mire célzok)-Orvos
-Öhöm hát tegnap meg az előtti héten de ezt nem ragozom.-Niall
-Hát igen ezt észrevettük a gép is ezt mutatta ki.-Orvos
-Hogy mi.?-én
-Laura ugye ez a neved?.-Orvos
-Igen,de mondja ár hogy mi van.-én
-aga terhes.!-Orvos
Amikor ezt kimondta ne bírtam meg szólalni inkább a takarót a fejemre húztam és csak sírta,azt éreztem hogy Niall felállt.
-Niall.-én
De nem figyelt inkább lassan kiment én egy elkezdtem pityeregni mind egy kisgyerek.!
Lehet hogy az a baja hogy ez ég korai.Bejött az orvos megint és ezt mondta.:
-Haza mehet.-Orvos
Amugy csak tudtam össze pakoltam és már mentem is ki felhívtam Niall de nem vette fel ne tudom mi a baja lehet,így hát Kírát hívta.
-Szia.-én
-Szia.-Kíra
-Gratulálok.-Kíra
-Köszi,de nem tudsz értem jönni és ajd a kocsiba meg beszéljük.-én
-De persze.-Kíra
5 perc után már itt is volt Kíra.
-Na meg vagy.?-Kíra
-Igen.-mondtam szomorúan
-Mi a baj.?-Kíra
-Hát az hogy amikor megtudtunk hogy terhes vagyok Niall kiment a szobából és ég csak köszönni sem köszönt csak lassan kiment.-én
-Niall most otthon van és ezt nem vette észre rajta hogy nem boldog.-Kíra
-De akkor i lehet a baj.?-én
-Ne tudom,ezt beszéljétek meg ti.-Kíra
Akkor hazaértünk kinyitottam az ajtót és Niallt pillantotta meg először de aztán egy könnycsepp kicsordult a szememből 

és felszaladtam az emeletre a többiek csak néztek hogy hogy mi van.
Leülten az ágyra és sírtam. Halk kopogásra lettem figyelmes.
-Igen?Ki az?-én
-Csak én vagyok szeretnék beszélni veled.-Niall
-Oké. De mit hogy mért hagytál ott csak úgy.?-én
-Azért mert amikor itthon voltunk akkor is ez volt a fejeben hogy lehet terhes vagy és hogy én már 19 évesen apuka legyek hát elég korai.-Niall
-Igen tudom én is ezt mondtam, mi legyen akkor.?-én
-Szerinted.?-Niall
-Ne tudom.-én
-Egyértelmű hogy az aki ott van bent az az enyém és a több lesz mind örökre.-Niall
Kicsordultak a könnyeim és átkaroltam Niallt nagyon szorosan ahogy csak tudtam.
-Tudod hogy szeretlek.?-Niall
-Hát nem is tudom persze hogy tudom minden nap mondod.-én
-Na a többiek tudják.?-én
-Nem csak Kírának mondtam el meg szerintem Harry is tudja.-Niall
-Akkor elmondjuk nekik.?-én
-Igen.-Niall
Lementünk és megkértünk mindenkit hogy üljön le.
-Egy nagyon fontos bejelenteni valonk van.-Niall
-Mi lenne az Niall.?-Zayn
-Haarosan lesz még egy csapat tag.-Niall
-Úristen komolyan.?-Liam
-Igen halálosan.-Niall
-Gratulálok nektek.-Mindenki
Csak úgy jöttek a mosolyok és az ölelések.

























































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése