2013. február 5., kedd

Buli,és a srác aki meg fenyegetett.

Sziasztok.Meghoztam a kövi rész.Jó olvasást...remélem tetszeni fog 8 megtekintés után jön a kövi.
Kíra

*1 héttel később*

*Lau szemszöge*

-Jó reggelt.-Niall
-Jó reggelt Niall.-én
-Hogy érzed magad?-Niall
-Én nagyon jó.-én
-És te ott belül.?/rátette a kezét a hasamra/
-Hát szerintem jól van.!-én
-Remélem is.!-Niall
-Ma mit csináljunk nem tudom azt hiszem hogy ma el akarnak a srácok menni bulizni.!-Niall
-Mi is menjünk vagy ne,mert én ilyen hassal nem megyek sehova nem akarom hogy valami baj történjen.-én
-Hát akkor én is itt maradok.!-Nialll
-Nem,nem Niall te menj csak szórakozni engem ne félts meg leszek egyedül nyugi.!:)
-NEM LAURA.! Ha te maradsz akkor én is hagylak itthon egyedül,meg amúgy is most semmi kedvem elmenni.-Niall
-Óóóó de drága vagy,szeretlek.-én
-Én sokkal de sokkal jobban.-Niall
-Azt csak nézheted.!-én
-Nézem.!*rám nézet*
-Jajj Niall ne nézz ilyen aranyosan mert elájulok.!-én
-Jujj azt nem szeretném.-Niall
-Szerintem én felöltözök és lemegyek reggelizni.-én
-Rendben én addig bent marathatok.?-Niall *nézett rám megint bocsi szemekkel.*
-Niall Horan azt akarod hogy elájuljak?.-én
-Juj tényleg bocsi.-Niall
Odamentem a szekrényhez és felvettem ezt.:


*Niall szemszöge*

Lau a hasát kezdte el nézegetni a tökőrbe nagyon nagy volt már a hasa és olyan édes volt odamentem és megérintettem.
-Olyan édes vagy nagy hassal.-én
-Jajjj Niall alig várom már hogy láthassam a kis Niall-t.-Lau *közbe kisderült hogy fiú lesz*
-Én is akarom látni már nagyon de kibírunk még 2-3 hónapot nem.?-én
-Hát nagyjából.-én
Lau hasa:

Lementünk.És a többiek már mind a Tv-t nézték.!

*Kíra szemszöge*

-Jó reggelt.-Harry
-Jajjj Harry megilyeztettél amúgy Jó reggelt.-én
-Bocsi.!-Harry
-Semmi baj csak máskor szólj ha már fent vagy és nincsen becsukva a szemed. xdd-én
-Hány óra van.?-én.
-11.-Harry
-O, akkor elkezdek öltözni.-én
-Jó rendben, kérdezhetek valamit.?-Harry
-Igen persze.-én
-Bent maradhatok.?-Harry *nézett bocsi szemekkel.*
-Jajj hát egye fene bent maradhatsz.-én
Elkezdtem öltözni és erre jutottam.:


-nagyon csini vagy drága kis kislányom.-Harry
-Jajj de bolond vagy.-én
-Nem csak az igazat mondom.!-monda és megcsókolt.<3
-Hmmm...ez jól esett nagyon.-én
-Hát nekem mindig jól esik.-Harry
-Jajjj nekem is.-én
-Na ma a srácokkal el megyünk kicsit bulizni,jössz.?-Harry
-Hát persze kin nem hagyom.-én
-És is fel veszek valamit gyors.-Harry
-Okés,siess.-én
Ameddig Harry bent volt a füribe felnéztem fb-re és Twitterre. Nem volt semmi és úgy gondoltam hogy befejezem amikor ki jött Harry a füriből és csak egy alsó gatya volt rajta.Én csak egy párnát megfogtam és az mögé bújtam és az oldalán kileselkedtem és Harry kockás hasa ütötte ki a szememet tudja jól hogy én ennek nem tudok ellenélni.
-Harold Edward Styles tudod jól hogy ez az érzékeny pontom.-én
-Óóóó csak nem ez.?-Harry *És közelebb jött hozzám.*
-Neee.! Harry neeem....Nem tudtam be fejezni mert Lou bejött a szobába.
-Oppa Gangnam Style 1000 bocs a zavarásért.!-Lou
-Hát kösz tesó pont most akartam volna meg tenni hogy meg puszilom Kírát.!-JHarry
Erre fel nevettem és meg csókoltam Harryt.
-Na vár nem csak annyit akarok kérdezni hogy  jöttök e az esti bulira.?-Lou
-igen persze megyünk,de most már sipirc ki mert még tartozom valakinek*nézett rám*
-Jol van akkor kimegyek és folytassátok a nyálcserét.!-Mondta Lou gúnyosan és nevetve.!
Amikor Lou kiment Harry egyből letámadott.!
-Harry nagyon nehéz vagy.-én
-Hát ez fájt.-Harry
-Jól van na csak hát na most mit mondjak nehéz vagy nem arra céloztam hogy dagi vagy mert hát valljuk be hogy nem vagy dagi az biztos/mutattam a hasára*
-Na ezt már szeretem.!-Harry
-Na menjünk le mert már éhes vagyok.!én
Lementünk meg reggeliztünk és leültünk a Tv elé.

*3 órával később*

Kíra szemszöge*

-Na mikor megyünk.?-Liam
-Hát mi még csak most öltözünk.!-én kiabáltam le az emeletről.
én ezt vettem fel:

Ezt meg Hanna:



-Niall ti nem jöttök:?-Jöttem le az emeletről.
-Nem mert én ilyen hasal nem megyek meg félek hogy egy nagyon hülyeség történik.-Lau
-Hát igen és ezért én is itthon maradok mert nem hagyom itt Laut.-Niall
-Jajj Niall de lelkes vagy ezért szeretünk téged.-Zayn.

*buli helyszíne*

Én odamentem a pulthoz és kértem ez italt.!Harry is odajött és elhúzott táncolni.!
Egész végig Harryvel voltam amúgy egy szőke ribi nem lökött ez tőle.
Harry azonnal előkte azt a szőkét és utánam jött.
-Héj,nyugi már elküldtem.-Harry
-Okés csak kimegyek egy kicsit levegőzni egyet.-én

Kimentem és egy pasi követett eléggé be volt rúgva sőt nagyon is..
-Héj cica jössz táncolni?.- Pasas.
-Azt se tudom hogy ki vagy menj már innen.-én
-Hát az nem jó hogy nem ismersz fel.-pasas.
-Nem de hogy azt se......hirtelen megláttam az arcát és tudtam hogy ki ő.
-Josh.?-én
-Hát végre hogy fel ismertél köszönöm.-Josh
Josh a volt barátom volt még tavaly és azóta sem hagy békén.!
-Fujjjj hagyj békén még is mit akar tőlem.?-én
-Hát ez egyértelmű,TÉGED.!-Josh
-Hagyj békén.-én
Futni akartam de megfogta a kezem és visszarántott.
-Addig nem foglak ameddig meg nem kaptam amit akarok.
Sikítani akartam de Josh pofán vágott.
-Ááááá.-én
-Ha még egyszer sikítani mert akkor kapsz még egyet de az nagyobb lesz.-Josh
Hát én megint sikítani akartam de szintén pofon vágott és most lezuhantam a földre.
-Na figyelj ne sikíts már.!-Josh
-Hagyj már békén mert ha nem akkor..-én
-Akkor,akkor mi lesz haaaaaaaaaaaaaa.?-Josh
-Megint emelte fel a kezét de most Harry megfogta a kezét és megfordította és behúzott neki egyet hogy Josh a földön volt.
-Harry!!!!!!.-én mondtam már szinte sírva
-Nincs semmi baj drágám most már nincsen.-vigasztalt Harry
-itt meg mi történt.?-Liam
Kijöttek a többiek is.(Zayn,Lou,Liam,Hanna)
-Hát Josh meg fenyegetett.-én
-Várj te ismered őt.?-Harry
-igen öhmmm ő a tavalyi barátom volt de mikor szakítottam vele azóta nem hagy békén és csak fenyeget.-én
-Úristen. Szerintem menjünk haza.-Harry
-Hát igen szerintem is.-én


*otthon*

-Bementünk és Lau egyből rá kérdezett ilyetem hogy mi történt.
-Úristen Kíra mi történt veled.?-Lau
-Hát Josh a volt barátom meg fenyegetett.-én
-Úristen remélem jól vagy.-Niall,Lau
-Igen hála Harrynek.-én
-Hát igen Hartry egy igazi hős.-Lou
-Kösz tesó.-Harry
-Srácok én fel megyek mert már rettenetesen álmost vagyok.-én
-Okés. Jó éjszakát.-mondták egyszerre.
Harry jött velem.Amikor bementünk a szobába egyből megcsókoltam és megköszöntem hogy ki jött.
-Köszönöm,köszönöm,köszönöm.-én közbe puszikat nyomtam az arcára.
-Kicsim,mért három Köszönöm van.?-Harry
-1.: hogy vagy nekem. 2: hogy segítettél ha te nem lennél akkor ott hevernék még mindig. 3: csak úgy köszönöm.-én
-Szívesen.:)<3-Harry

Lezuhanyoztam és befeküdtem Harry mellé.
-Jó éjszakát.-Harry
-Jó éjszakát.-én
*megcsókolt*
Átöleltük egymást és már aludtunk is.

















































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése