2013. február 1., péntek

Happy Birthday Harry Styles

Sziasztok meghoztam az új részt remélem hogy tetszik.!Kissé sok lett.:)
7 megtekintés után jön a kövi.!:)
Kíra


-Harry mit akarsz azzal.?És kié:?-én
-Hát csak 1 találhatsz.!-Harry
-Őőőő.-én
- Azt szeretném hogy ezt vedd fel holnap este a szülinapom alkalmából.-Harry
- Harry te kis 17 éves.-én
- Uhhhh Kíra ezt nem kellett volna mondanod.!-Harry
- Ooo ne-ne-ne
-Harry letette a ruhát az ágyra és elkezdte oda hozzám futni és amikor elkapott leesett rolam a
örölközöt vagy is csaj felűről.
-Öhmmm Harry a törölközöt azt kérem vissza.!-én
-De mért már láttalak cuppaszon.xdd-Harry
-Hahahah de akkor is kérem vissza.-én
-Á-á-á csak akkor ha holnap felveszed ezt a gyönyörű piros mini ruhát.-Harry
-Hmmm.....te kis cica,jó de csak azért mert holnap Happy Birthday van.!-én
-Okés tessék.-Harry
-Köszi.-én
-Ja és...*közbe Harry visszahúzott*
-Mit óhajt ég felség.?-én
-Hogy nem hívj 17,18,16,stb....nek.-Harry
-Rendben Harry baby.
-Na fekszünk vagy még fekszel rajtam és összenyomsz.-én
-Hát ha leszek a másodikat választom.-Harry
-Ühhh nagyon nehéz vagy.!-én
-Micsoda:?-Harry
-Igen nehéz vagy.!-én
-Jó-jó ez még visszakapod,na megyek én is pancsizni.!.-Harry
-Juj Drágám mikor lettél ilyen hisztis.?-én
-Amióta most óta. xdd-Harry
Harry bement a fürdőbe és csak a hangját hallottam hogy énekel én annyit nevettem amikor ki jött ezt láttam.:

Hirtelen minden meg szünt létezni csak Harryt néztem.
-Mit nézel annyira.?-Harry
-Téged ahogy énekelsz.!xdd-én
-Óoo nem már hogy ennyire kihallatszott.-Harry
-Őőő De-e-e-e.én
Harry közelebb jött és ledöntött az ágyra.!
-Tudom hogy nem azt nézted ne hazudj.!-Harry
-Mért mi mást néztem volna? *közben elpirultam*-én
-Juj te téleg valamit néztél de nagyon mert elpirultál keservesen.!-Harry
-Nem de hogy is nem pirultam el csak kamuzol na de aludjunk mert már nagyon álmost vagyok.!-én
-Rendben már én is.-Harry
Lefeküdt mellém és átkarolt,amikor már úgy láttam hogy elaludt belesúgtam a fülébe.:
-A hasadat.!

 *Harry szemszöge*

-1 perc után el is aludtam de felébredtem és éreztem hogy valamit belesúg a fülembe Kíra.:
-a hasadat.-Kira
Gondoltam... nagyon látszott rajta de nem szólaltam meg nem hogy kényelmetlenül érezz magát így hát aludtunk tovább.!

*Kíra szemszöge*

Úristen reggel van és ma lesz Harry bulija. Harry még aludt nem akartam felkelteni.Bementem a füribe és halkan mindent elintéztem de amikor kimentem nagyon meg ilyedtem mert Harry meg ilyesztett.!
-Buuuuuu.-Harry
-Úristen Harry a szívbajt hozod rám.-én
-Bocsi  de ezt muszáj volt.-Harry
-Ja amúgy BOLDOG SZÜLINAPOT TE GÖNDÖR SRÁC.-én
-Köszönöm te csini lány.!:)-Harry
-Ja amúgy neked mikor is van a szülinapod.?
-Ne már most ne evvel legyünk elfoglalva hanem avval hogy ha téged fogunk ünnepelni.-én
-Nem baj de akkor is nekem illik tudni hogy mikor lesz a szülinapod.-Harry
-Haj Március 9. de az még soká lesz.-én
-Ohhohoho de hogy is az mindjárt itt van.-Harry
-Biztos engem csak a mai nap érdekel.-én
-Aranyos vagy mondtam már.-Harry
-Igen de nem elégszer,*megcsókolt* na de megyek felöltözök.-én
-Jójó ja amúgy a piros ruhát még nem felejtettem el.!-Harry
-Én sem.!-én
Turkáltam a ruháim közt de végül ezt vettem fel:



Hát ez csak eddig lesz rajtam ameddig nem kezdődik a buli. Lemenetm és már mindenki lent volt Harry is.!
-Szia Szülinapos barátnője.-Niall
-Szia Lau pasija.-én
-Mi jót csináltok.?-én
-Hát én most díszítek.-Lau
-Okés segítek.-én
*csöngettek*
-Nyitom.-Lou
-Eleanor.!-Lou
-Szia,Sziasztok.-El
-Áááá biztos te vagy Kíra.-El
-Igen én vagyok szia.-én
-És te pedig Lau.-Ell
-Igen Szia.-Lau
-Hol az ünnepelt.?-El
-Itt vagyok ki hivattam az ünnepeltet.?-Harry
-Hát én.-El
-Ó szia El mizu.?-Harry
-Hát semmi csak gondolom bejövök mert ha egy Harry Styles nevű srácnak van itt a szülinapja de hol van.?-El
-Hát nem is tudom ITT előtted.-Harry
-Igenn. Boldog Szülinapot Harry-El
-Köszi El.-Harry
-Amúgy miben segíthetek.?-El
-A sütésben-Liam
-Rend-ben amúgy Liam Dani jön ma ide.?-El
-Igen jön de ő késik mert ma próbálnak.-Liam

*megint csöngettek*

-Nyitom.-Niall
-Juj ne-ne-ne-ne-ne-ne csak te ne.!
-Niall mi a baj ki volt azt.?
-Háth ha valaki azt ott kinyitja akkor nyissa de én azt biztos nem.!-Niall
Le szálltam a székről és kinyitottam.
-Öhm...Hello te ki vagy.?-én
-Ööö  én Caroline Flack és te ki vagy.? mondta egy kissé gúnyosan.-Caroline
-Kíra.-én
-És kit keresel.?-én
-Hát a pasimat Harryt.!-Caroline
Hirtelen minden elakadt és nem bírtam meg szólalni csak kiabáltam hogy Harry és semi más.!
-HARRY,HARRY,HARRY-én
-Igen mi a baj kicsim.?-Harry
-Keres az állítólagos "barátnőd"-én
-Mi van.?-Harry
-Úristen Caroline ezt nem hiszem el.-Harry
-Mi van Harry egy ölelést sem kapok.-Caroline
-NEMMM.-Harry

*becsapta az ajtót* 

Én csak álltam mozdulatlanul  meg sem mertem mozdulni.
-Ki volt az.? Kérdezték egyszerre.
-Caroline.-Harry
-Jézusom mit akar már megint.?-El
- Harry mi most mi van.?-én
- Jaj tényleg Kíra ő volt a volt még az x factoros barátnőm.-Harry
- Igen de nem foglalkozz vele mert mindig minden hülyeséget össze vissza kavar,beszél és még mindig azt hiszi hogy Harry a barátja amikor már nem mert Harry dobta őt.!-El
-Uhhh nagyon meg ilyedtem azt hittem hogy igaz.!-én
-Jaj de hogy is.!-Harry
-Bocsi.-én
-Mért bocsi inkább mejünk díszíteni de én elsőnek fel megyek a szobába és fel veszek valami normális göncöt.!-Harry
-Okés.:)-én
Pakoltunk,Pakoltunk és Díszítettünk meg sütöttünk már 11 óra volt.!

*Harry Szemszöge*

Amikor a lépcsőnél jártam,láttam hogy Kíra és Lau beszélgetnek.
-Biztos hogy örülni fog neki amit adok.?-Kíra
-Igen ez biztos mert hát te is tudod hogy szereti őket,meg  a te a macskádat nevezted úgy el hogy Harry és csak azért mert Harry szereti őket.-Lau
-Akkor most menjünk el érte.?-Kíra
-Aham.-Lau
Nem tudom hogy mit akar nekem adni Kíra de nagyon kíváncsi lettem.!-én
-Fuhh végre kényelmes ruhába vagyok.-én
-Juj Harry de jó illata van valakinek.-Kíra
-Köszi.-én
 -Na most mi megyünk Lauval el.-Kíra
-Okés menjetek csak én addig itt ülök és várok rád.!-én
-Jaj te ki butus nem örökre megyek el csak a.......-Kíra
Kíra valamit akart mondani de Lau a kezét a szája elé tette.
-Na most mi megyek sziasztok nem sokára jövünk.-Lau
-Okés Bye.!-Niall

*Kíra szemszöge*

-Ne itt vagyunk végre már.-én
-Fuu de kíváncsi vagyok hogy milyenek lesznek.!-Lau
-Hát igen én is.-én
Bementünk és egyből láttam hogy milyen picike cicák vannak ott.
-Gyertek erre.!-Mondta az egyik gondozó
-Na hát most ők vannak.-Gondozó
-Aha hát én a barátomnak akarom vinni de nem tudom hogy ismeri e Harry Styles-t.?-én
-Persze hogy ismerem a lányom meg van örülve az 1D-ért.-gondozó
-Hát igen egykor én is ezt mondtam és most meg itt tartunk a barátnője vagyok (felesége leszek)
-Tényleg hát ha be is valósul sok boldogságot.!-gondozó
- Na hát ha Harry-ről van só akkor gyertek velem van egy másik kalitka ott kicsi cicák vannak de nagyon szépek.!
-Mi van Harry-vel és milyen Harry.?- kislány(gondozó lánya)
-Oooo szia Vanessza,hát ő elmondhatom neki.?-gondozó
-Persze nyugodtam.- én
-Hát ő Harry Styles barátnője és gondolom ő meg a barátnője a neki.!:)
-Jézusom,úristen ezt nem hiszem el komolyan te vagy Harry barátnője amugy már láttam a hírt hogy együtt vagytok de nem gondoltam hogy  találkozok is veled.!-Vani
- Hát csak bejöttünk kiscicáért mert Harry-nek ma van a szülinapja.-én
-Igen ma  van nagyon vártam ezt a napot hogy twitteren a szülinapjakor visszakövessen  de ez lehetetlen mert több millióan követik.-Van
-Hát igen ezzel én is így voltam.!-én
-Kíra szerintem gyorsan választani kéne cicát mert már 1 óra lesz.-Lau
-Juj tényleg akkor megyek Szia.-én
-Szia-Vani
-Ja Vani ha nem gond ha így szólítalak.-én
-Nem de hogy is nem aj mit akartál mondani.?-Van
-Megkérdem a srácokat hogy kövessenek vissza twitteren rendeben.?-én
-Juj örök hálám lenne nagyon megköszönném.-Vani
-Akkor gyorsan mond a Twitter nevedet.-én
-@Vani_1D.-Vani
-Okés köszi megmondom neki nagy Szia.-én
-Szia és köszi még egyszer.-Vani
-Na válasz gyorsan okés választok, hát nem tudom midegyik nagyon aranyos, de azt tudom hogy lány fiú kell.-én
-Akkor jó mert csak egy fiú van.!-Gondozó
-Ez ni.:


-Juj de picike.-én
-Hát igen ő a legfiatalabb az egész csoportban.-gondozó.
-Na meg is veszem mennyibe kerül.?-én
-Jaj hagyjad csak így is elintézted hogy a srácok visszakövessék a lányos.-Gondozó
-Nagyon szépen köszönöm.-én
-Áááá igazán nincs mit.-gondozó
Beültünk a kocsiba és mentünk is haza amikor hazaértünk mindenki kész volt csak mi nem.

-Na végre hol voltatok már.?-Harry
-Bocsi csak el intéztünk valamit.-én
-Felmegyek átöltözni és jövök is.!-én
Felmentem  inden apróságot elintéztem és ezt a ruhát vettem fel.:


Amikor kész lettem lementem a többiekhez de a cicát azt fent hagytam majd mg mutatom neki amikor együnk aludni.!
-Na megjöttem.-én
-Hát már épp ideje.-Harry
-Jól van drágám-én
-Na akkor ajándékozunk már.?-Lou
-Igen akkor elsőnek ki adja oda.?-Zayn
-Én.-Lou,El
-Tessék haver Boldog Szülinapot te öreg baba.-Lou
-Köszi tesó öreg baba vagy  te 20 éves létedre és még hogy én vagyok az öreg baba-Harry
*Egy parfüm és egy tusfürdő meg pulcsi volt benne*
-Most én.-Liam,Dani
-Boldog Szülinapot te kisgyerek.-Laim
-Köszi te ne ez már jól hangzik.- Harry
*egy kabát és egy póló volt benne*
-Jó hát akkor most mi.-Niall,Lou
-Happy Birthday Harry.-Niall,Lou
-Köszi.-Harry
*Egy óra és parfüm meg egy zokni amire az volt ráírva hogy: Happy Birthday Harry.
-Na hát akkor csak én maradtam.-Zayn
-Boldog Szülinapot Harry.-Zayn
-Köszi Zaaayn.-Harry
*Egy Karkötő telefontartó és egy sapka volt benne*
-Na hát akkor kifogytunk.-Lau
-Jaja na most már  lehet ennyi a tortát gyerekek.-Niall
-Igen Niall lehet de nem te hozod be azt biztos mert képes vagy útközben meg enni.-én
-Szóval akkor ki hozza.?-Niall
-Szerintem az mindenki tudja.-Lau
-KÍRAAA-mondták hangosan nevetve.
-Rendben akkor hozom.-én
Kivettem a tortát és Harry nagyon boldog volt de amikor leültünk a kanapéra és beszélgettünk láttam rajta hogy valami nincs rendjében.
-Üvegezzünk.-Niall
-Okés.-Harry
-Rendben.-én
Leültem Harry mellé de olyan volt mintha elhúzódott volna nem tudom mért.!
-Na akkor pörgetek.-Niall
Áhá Harry hát ilyen szerencse hogy pont nálad állt meg.-Niall
Felelsz vagy mersz?.-Niall
Őőő merrek. Harry
-Rendben akkor menj oda Kírához és nagyon nagyon nagyon szenvedélyes csókot adjál neki MOST.!-Niall
-Rendben.-Harry
Harry közelebb jött és megcsókolt.Nagyon jó érzés volt.
-Na akkor elég azért ez már ezt majd fent mert ez túl hosszú.!-Niall
-Okés jaj de nyaffi valaki.-én
-Hát igen.-Niall
Folytatódott a játék egyésszen 10 óráig onnantól ár filmet néztünk de Harry már megint le van lombozódva    nem tudom i a baj lehet,lehet hogy az hogy azt hiszi hogy nem adok neki semmit szülinapjára na hát akkor most odaadom neki. Feláltam és odamentem Harry-hez odanyújtotta neki a kezem és felmentünk -----Harry mi a baj.?-én
-Semmi mi lenne a baj.?-Harry
-Hát látom hogy baj van.-én
-Na jó mind 1 tudom hogy  mért de nem fog sokáig így lenni gyere..-én
-Na akkor most csukd be a szemed és le less.-én
-Okés. Harry
-Kinyithatod.-én

*Harry Szeszöge*

Kíra az ágon ült és valamit fogott odamentem hozzá és egy nagy doboz volt az.
-Kíra ez i.?-én
-Hát ez a tied.-Kíra
-Juj köszönöm nagyon szeretlek.-én
-Jaj Boldog Szülinapot remélem hogy most ár nem vagy szomorú mert tudom hogy azért voltál szomorú mert nem adtam oda az ajándékomat.-Kíra
-Na jó igen.-én
-Na óvatosan bontsad ki.-Kíra
-Okés rendbe nagyon kíván.....-mondtam volna de egy kiscicát találta benne nagyon pici volt.
-Jézusom.-én
-Na örülsz?-Kíra
-Az nem kifejezés.-én
-Köszi Kíra.!-én

*megcsókoltam*

-Harry neked bármit,ja és a gondozónak van egy lánya és neki megmondta hogy twitteren visszakövetitek ha nem baj.?!-Kíra
-Nem dehogy is mi a neve.?-én
-@Vani_1D és 12 éves
-Ohh hát ki gondolta volna hogy 1D lesz a beceneve...-én
-Ja akkor hogy nevezed el ezt a kis cicát.-Kíra
-Hát nem tudom mi legyen a neve te tudsz valamit.?-én
- Max.? tudom hogy nem cica név de nem jutott eszembe már.-Kíra
-Szerintem nagyon is jó a Max néz.-én
-Na igen és akkor csinálunk neki egy helyet.!-én
-Oooo nem kell ért én  azt is vettem.-Kíra
- Jaj Kíra azért ennyit nem vegyél máskor.-én
-Hát Harold még vettem egy parfümöt is ég a felsőt is.!-Kíra
-Te...lány- én
-Te...srác-Kíra
-Na akkor hány óra.?-én
- éjfél.-Kíra
-Hát akkor ideje elköszönni a többiektől és akkor a piros ruhát fel húznod.!-én
-Okés akkor  menjünk le elköszönni.-Kíra

*Kíra szemszöge*

Lementünk és elköszöntünk azután visszamentünk a szobába és hát leültem az ágyra Harryt várni mert már megint turkál a ruha közt.
-Na akkor a piros ruha.-Harry
-Óhhh tényleg.-én
-Na akkor bemész a füribe átvenni.?-Harry
-Igen beegyek mert a szülinapod van és meg ígértem.
Bementem a füribe és felvettem amikor kimentem Harry csak bámult rám:


-Nagyon jól áll te jó ég.-Harry
Odamentem az ágba és betakarózta de mégsem tudtam mert Harry kiszedett.
-Harry....- mondtam volna tovább de Harry elkezdett csókolgatni és hát innentől ár tudom hogy mit akar elérni. Elkezdte a piros ruhát levenni rólam és én meg a felsőjét vettem le róla már ott tartottunk hogy rajtam ne volt semmi és hát rajta sem. És innentől szerintem mindenki tudja hogy mi volt. Egymás karjaiban aludtunk el nagyon jó érezte Harry-vel az estét.!<3


























































































































































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése